UGP Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 hvordan bruker jeg en? jeg har prøvd å legge dem inn på mappen, men det funker ikke.
Kimelimm Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 som jeg har lært: "hvorfor cheate? det er som og sitte under eksamen og drite" hehe
Tiidus Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 som jeg har lært: "hvorfor cheate? det er som og sitte under eksamen og drite" hehe 6103795[/snapback] "hvorfor cheate? fordi da kan man brife"
UGP Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 vet det er teit og alt det der.. men jeg har rundet det en gang til ps2 og gidder ikke å runde det en gang til, ville bare ha det så jeg kan cruise rundt å ha det gøy
Tiidus Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hmm.. brukte trainer til Fifa 2006 en gang for å kunne spille Man Utd i karriere modus fra start. Er vel bare et program som du starter opp som du har kjørende i bakgrunn, så trykker du på hot-keys (eller hvordan det nå skrives) for å aktivere "cheaten". http://m0003.gamecopyworld.com/games/pc_nf...rground_2.shtml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå