Gå til innhold

Hvor trene får axe osv. Er paladin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. er lvl 8 human paladin. Har mange våpen men kan ikke bruke noen. Står jeg må være en viss level. F.eks level 2. Så står f.eks axe i rød skrift på våpen infoen.

Hvor kan jeg trene meg i forskjellige ting som er nyttig for en paladin?

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du finner veien til stormwind. Der spør du en lvl 55 vakt om hvor du finner "weapon traiiner" Hvis weapon trenern ikke kan lære deg øks spør du "what can the pther teach me". Og jeg tror det e ri IF du kan lære øks. For å komme dit spør du etter "deeprun tram" (T-bane), tar toget til IF og spør etter weapon trainer. Hvis det er i darnasuss må du løpe dritlangt...

Skrevet
hvor kan jeg lære meg andre ting da. mace osv? andre ting som er nyttige da?

6100542[/snapback]

Gå til en av de store byene. Spør etter weapons master/trainer. Spør weapon masteren "What can other masters/trainers teach me?".

Da får du svar på hva du kan lære hvor. Dette ble forresten nevnt tidligere også :)

Skrevet

hvis du må Feks til Darnasuss så spør en mage pent om portal: si dette er din første char og du kan ikke beltalte så mye hvis du har ca 30 silver så si at du kan betale 16silver for portalen. siden det er det en Rune of Portals koster ( det en mage trenger for å summone deg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...