Gå til innhold

Nvidia Network Managemant Software suite

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Instalerte i går, nettverksdriveren til det innebyggede nettverkskortet mitt, og den spurte om jeg ville instalere Nvidia Nettwork suite, og jeg valgte ja.

Så fikk jeg en feilmelding, om at det manglet noen filer.

Er det et sted jeg kan laste ned denne nettwork suite? jeg finner den ikke på nvidias hjemmesider...

Endret av Hrisebro
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er den eksakte feilmeldingen?

Synes det er rart at "Nvidia Network Suite" nevnes når jeg ikke finner noe på hjemmesiden deres jeg heller.

Skrevet (endret)
Hva er den eksakte feilmeldingen?

Synes det er rart at "Nvidia Network Suite" nevnes når jeg ikke finner noe på hjemmesiden deres jeg heller.

6097425[/snapback]

Skal instalere nå, så finner jeg ut...

EDIT:Her er feilmeldingene

Jeg tok feil av navnet på programmet.

Det heter Nvidia Network managemant Software suite

Endret av Hrisebro
Skrevet

Nå funker det :)

Last ned nForce-driverene på nytt og installer igjen.

Hvis du ikke har bruk for Network management software suite så ikke installer det.

Skrevet

nVidia Network Management Sw suite _MÅ_ ikke installeres hvis du ønsker en maskin uten feilmeldinger, den er roten til alt vondt og jeg har måttet reformatere flere maskiner på grunn av det der - Spar deg selv for bryet, avinstaller det, reinstaller driverne til forceware og velg _NO_ til valget om ovennevnte.

Skrevet

Vær så grei, la være å bumpe trådene før det er gått 24 timer (jfr. retningslinjen), og nei - det er ikke kjekt å installere den brannmuren, fordi den kverulerer med alt annet av programvare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...