Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Linksys WRT54G V5.1 - Firmware


Anbefalte innlegg

Lurer på om noen vet hvor man kan finne den nyeste firmwaren til Linksys WRT54G V5.1. Lett litt rundt på Linksys sine hjemmesider uten hell. Finner til V5.0, men ikke til V5.1.

 

Et annet spørsmål er om noen vet om det er mulig å legge inn ny firmware med et program, eller om man absolutt MÅ bruke webinterfasen/brukergrensesnittet til routeren? Problemet er at routeren jeg idag kjøpte har en feil i firmwaren slik at brukergrensesnittet ikke virker, og når ikke det virker får jeg heller ikke lagt inn ny firmware. Vil prøve å få inn ny firmware før jeg eventuelt krever å få byttet den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om noen vet hvor man kan finne den nyeste firmwaren til Linksys WRT54G V5.1. Lett litt rundt på Linksys sine hjemmesider uten hell. Finner til V5.0, men ikke til V5.1.

 

Et annet spørsmål er om noen vet om det er mulig å legge inn ny firmware med et program, eller om man absolutt MÅ bruke webinterfasen/brukergrensesnittet til routeren? Problemet er at routeren jeg idag kjøpte har en feil i firmwaren slik at brukergrensesnittet ikke virker, og når ikke det virker får jeg heller ikke lagt inn ny firmware. Vil prøve å få inn ny firmware før jeg eventuelt krever å få byttet den.

6096326[/snapback]

 

Hummm, har du tenkt på at det kanskje kan være lurt å bare droppe det, og sende den tilbake, såvidt meg bekjent MÅ dette gjøres via webinterfacet.

 

Hvordan har du tenkt å bevise at den ikke funket i det hele tatt FØR du la inn ny firmware ? (Dersom det finnes andre muligheter enn webinterfacet) Tenk litt på de disclaimerne som står på Leverandørenes sider også.

 

 

_nifty_

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Sletet+adslkfjv

Det er mulig å oppdatere firmware uten bruk av webinterface, man kan bruke tftp som finnes på linksys's webside.

Og ang firmware,så kan man bruke 5.0 firmwares på 5.1 routere.

Endret av Sletet+adslkfjv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...