Schnickaschnicka Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Nettopp starte med WOW. er human-warrior. Level 4, men når jeg går opp i level. Hvordan legger jeg til poeng osv på. Hva mer enn quests er det. Virker kjedelig hittil.
Theoneask Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Kver partal lvl går du til trener for å lære nye magi. Altso 2,4,6 osv. Du finner magier du lærer med å trykke på "p" som er spellboka di. So berre drar du ned angrep du lærer deg. Det er ein del questing i starten ja, viktig å gjer alle start questane so du blir vandt med spelet og styremåten, og sånt. Vitkig å lese tips du får, spessielt visst du er heilt noob. Endret 13. mai 2006 av Ueland
John Keats Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Nettopp starte med WOW. er human-warrior. Level 4, men når jeg går opp i level. Hvordan legger jeg til poeng osv på. Hva mer enn quests er det. Virker kjedelig hittil. 6096151[/snapback] Om du mener talents så må du nok vente til level 10. deretter kan du trykke " N " og sette poeng i de forskjellige talentene som forberder din karakter på forskjellige måter Endret 13. mai 2006 av Smeagoldfish
Venerable Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 (endret) Hva mer enn quests er det. Virker kjedelig hittil. Snart kommer du til større områder hvor du treffer flere folk og du vil oppleve mer av den fantastiske sosiale delen av spillet. Senere kan du finne 4 andre folk og gjøre Deadmines instancen med dem (er ikke Alliance så husker ikke minimum lvl). Du vil komme i contested områder hvor du treffer på Horde og kan garantere at pulsen vil stige fort den første gangen Men jeg har alltid syns at questingen er spennende den også, ikke selve drepe delen, men det å gå oppover. Bli bedre, gå opp level, få bedre utstyr etc. Det er jo det RPG-er går ut på. Endret 14. mai 2006 av Scarface^
KeyanZa Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 til du blir lvl 16++ er det kjedlig vil jeg si men etter der begynner det å bli gøy, du får instanser, mer party quest, og etterhvert som du blir høyere lvls vil du få måle deg i pvp som er det gøyeste i spillet syns no jeg da og om leeenge så er du lvl 60 og da er alt bare Veldig morro druid 60 priest 52 mage 45( main )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå