SRT-10 Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 hei, jeg lasta konfigurerte pc'en min for noen dager siden, å jeg har alltid brukt bearshare, så lasta jeg ned det igjen i går, så fik jeg med et tulle prog. på "kjøpet", det går ikke ann å fjerne det, da blir bearshare borte å jeg vil fortsatt ha det, noen som vet noe om dette? tusen takk
SRT-10 Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 sorry at jeg poster 2 stk. men det programmet som fulgte med heter Zango...
Pozzolan Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Du kan like godt fjerne Bearshare og bytte det ut med Limewire da Bearshare er lagt ned. +Limewire inneholder ikke noen form for spyware
Arne Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Hæh? Sidene er jo oppe, så det går vel bra. Du kan jo prøve å reinstalere, og velge at du ikkje vil instalere det.
SRT-10 Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 ok, men jeg lasta ned masse sanger ista + en film, så jeg tviler på at de har lagt hel opp, men uansett når jeg reinstallerer det så kommer det av seg selv, hvis u ikke trykker at u vil ha det "zango" programmet så går det ikke ann å bruke bearshare, men jeg bare går inn på Alt+Ctrl+Del og slår av "zango prosessen", men jeg vil fjerne det helt... ingen som vet det? takk for alle svar
Arne Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Avinstaler programmer? Vait i minnit! Spør du om hjelp til å laste ned film no?
salah Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg anbefaler deg å endre det siste innlegget ditt, ellers ender denne tråden opp som stengt. Bearshare er lagt ned, og før eller senere (om kort tid) vil du måtte slutte å bruke Bearshare. Det er lagt ned, som det er gitt link til over. Bruk LimeWire eller noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå