lynx55 Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Hei alle sammen, er det noen av dere som vet av et enkelt program til å forstørre tekst, programmet skal brukes til å skrive ut stedsnavn etc for så å tegnes av på treverk for utskjæring, programmet bør være enkelt å bruke da jeg lovte å hjelpe en eldre mann som har treskjæring som hobby med dette. Datakunnskapen hos vedkommende er ikke stor - så enkelhet er viktig.
DawnDusk Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Hva med forstørrelses programmet som følger med Windows? (I Windows XP): Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Tilgjengelighet -> Forstørrelsesprogram.. Jeg vet ikke om det var dette du var ute etter, men du kan jo sjekke det ut.. Endret 13. mai 2006 av freq_flyer
lynx55 Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Hva med forstørrelses programmet som følger med Windows? (I Windows XP): Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Tilgjengelighet -> Forstørrelsesprogram.. Jeg vet ikke om det var dette du var ute etter, men du kan jo sjekke det ut.. 6092950[/snapback] Nei, det var ikke dette. Dette er laget for folk med synshemninger, jeg skal ha utskrift av store bokstaver for å lage små stedsskilt etc.
zjulik Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Du er i alle fall nødt til å finne et program som bruker fonter og resizer etter valgt størrelse, ellers vil det IKKE se pent ut. Illustrasjon: Endret 13. mai 2006 av zjulik
lynx55 Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Du er i alle fall nødt til å finne et program som bruker fonter og resizer etter valgt størrelse, ellers vil det IKKE se pent ut. Illustrasjon: 6093516[/snapback] Har Corel Draw og Adobe Illustratior som gjør disse oppgavene med glans, men det er for tunge og vanskelige program for en som bare så vidt klarer å finne eposten sin på maskina. Derfor har det vært fint med et enkelt program som du kan velge fontstørrelse på.
zjulik Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Hva med å lage en mal i Word som er x cm bred og bare f eks 15 cm høy - og så sette skriveren til å skrive ut loddrett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå