Gå til innhold

Enkelt program for forstørrelse av tekst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, er det noen av dere som vet av et enkelt program til å forstørre tekst, programmet skal brukes til å skrive ut stedsnavn etc for så å tegnes av på treverk for utskjæring, programmet bør være enkelt å bruke da jeg lovte å hjelpe en eldre mann som har treskjæring som hobby med dette. Datakunnskapen hos vedkommende er ikke stor - så enkelhet er viktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med forstørrelses programmet som følger med Windows?

(I Windows XP): Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Tilgjengelighet -> Forstørrelsesprogram..

Jeg vet ikke om det var dette du var ute etter, men du kan jo sjekke det ut.. :)

Endret av freq_flyer
Skrevet
Hva med forstørrelses programmet som følger med Windows?

(I Windows XP): Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Tilgjengelighet -> Forstørrelsesprogram..

Jeg vet ikke om det var dette du var ute etter, men du kan jo sjekke det ut.. :)

6092950[/snapback]

Nei, det var ikke dette. Dette er laget for folk med synshemninger, jeg skal ha utskrift av store bokstaver for å lage små stedsskilt etc.

Skrevet (endret)

Du er i alle fall nødt til å finne et program som bruker fonter og resizer etter valgt størrelse, ellers vil det IKKE se pent ut. Illustrasjon:

post-67083-1147521662_thumb.jpg

Endret av zjulik
Skrevet
Du er i alle fall nødt til å finne et program som bruker fonter og resizer etter valgt størrelse, ellers vil det IKKE se pent ut. Illustrasjon:

6093516[/snapback]

Har Corel Draw og Adobe Illustratior som gjør disse oppgavene med glans, men det er for tunge og vanskelige program for en som bare så vidt klarer å finne eposten sin på maskina. Derfor har det vært fint med et enkelt program som du kan velge fontstørrelse på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...