Gå til innhold

Logitech Z-5500 problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok Sikringen, virker som om den sikringen som følger med går fort, har hørt om flere der sikringen har gått.. Har samme erfaring selv..

 

Har også Z-5500 og når de var HELT NYE, tok det 5-10 minutter før sikringa gikk :ermm:

 

Prøv å bytt du;) Bare ta med sikringen til din nærmeste"elektro forhandler" og be om en lik :)

Lenke til kommentar
Åssen klarer dere å ryke sikringa?

 

Spiller dere med boost på hele tiden eller?

6167146[/snapback]

Det var helt nytt! Hadde ikke noe BOOST nei.. lav lyd.. etter 5 min med lav musikk tok jeg hånda mot subben for å kjenne på den, Vips så gikk den :whistle:

 

Var kanskje litt statisk.. men synes den var veldig følsom!

Lenke til kommentar
Har hørt flere steder at det er en boost effekt på bassen men jeg finner ikke noe ekstra boost på mitt system da. Har et problem med at det smeller i bassen når noen skrur av/på lyset i leiligheten min og den som er over og under meg.

6225276[/snapback]

For og få boost så bare skrur du videre på lyden selv om den er på max.. og etter 2 runder får du boost på skjermen.. Men åssen klarer folk og ryke sikringa da? har hat mitt z-5500 i ca 2 år jeg nå og har ikke ryki en eneste sikring..

 

smeller litt i basse når jeg skrur av og på en lampe som sitter på samma kurs.. men det er ikke noe problem egentlig

Lenke til kommentar
Har hørt flere steder at det er en boost effekt på bassen men jeg finner ikke noe ekstra boost på mitt system da. Har et problem med at det smeller i bassen når noen skrur av/på lyset i leiligheten min og den som er over og under meg.

6225276[/snapback]

For og få boost så bare skrur du videre på lyden selv om den er på max.. og etter 2 runder får du boost på skjermen.. Men åssen klarer folk og ryke sikringa da? har hat mitt z-5500 i ca 2 år jeg nå og har ikke ryki en eneste sikring..

 

smeller litt i basse når jeg skrur av og på en lampe som sitter på samma kurs.. men det er ikke noe problem egentlig

6225338[/snapback]

 

Woow boost helt opp til 11 men kommer nokk aldri til å spille så høyt.

Takk for opplysningen da :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...