Gå til innhold

Blond kamerat 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har en kamerat som er litt blond og trenger en spille-PC til 9000

6088348[/snapback]

Jeg har en mørkhåret kamerat som kunne trenge en PC. Kanskje de skulle bli venner? :hmm:

Skrevet (endret)

Noen preferanse om AMD eller Intel?

AGP eller PCI-express?

Har han noe annet ytstyr (mus, tastatur, skjerm, osv) fra før?

Hva skal PC'en brukes til?

Oppgi litt mere info dersom du forventer å få hjelp av oss.

PS. Denne tråden burde være en plass å begynne.

Endret av skag1
Skrevet (endret)

Siden du ikke sa om han hadde kabinett/PSU eller HDD, inkluderte jeg dette i oppsettet. Men det ble 500,- over grensa, så du får gjøre endringer. Blir det for dyrt kan du bytte ut RAM'en mot disse på 1 GB PC3200-C2, eller pirke bort kabinettet og PSU'en dersom han alt har dette (vil fortsatt anbefale Mist 500w slik som HW.no gjør her). 1 GB RAM burde gå helt fint, men 2 GB er jo såklart å foretrekke.

Handlekurven finner du her.

s939 AMD Athlon64 X2 4200+, 7900GT, 2 GB PC3200-C2 RAM, 500 watt Mist, 200 GB HDD. Burde være fin maskin til den prisen! :thumbup:

Endret av skag1
Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...