Leaf Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hei! Lurer rett og slett på om noen vet om et slags program som kan fixe slik at du må skrive inn et passord for å komme inn på mapper! Hadde hvert litt kjekt :-)
xanonymx Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Med Lock Folder Xp så kan du skjule mapper og filer som du vil. Det ensete du trenger for å finne mappen igjen er å åpne det programmet og skrive inn passordet og så du dukker mappene opp igjen. Men ikke glem passordet da vil du aldri få se mappen igjen.
kvase Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 File Lock http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=972
Leaf Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Takk for hjelpen! Dette har hjulpet meg veldig:-D
ZayCon Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Jeg brukte Lock Folder til å skjule dokument mappen min! Men når jeg trykker på at jeg skal unlocke dem så står det at det ikke er noe der. Å jeg kommer ikke inn på mappa! Hva må jeg gjøre for å fikse det? (eventuelt finne dem igjen). EDIT: Når jeg så at mappen var tom prøvde jeg å avinnstalere programmet. Kan jeg ha fått mistet filene for alltid? EDIT 2: Fikset det ZayCon Endret 12. mai 2006 av ZayCon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå