Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

tips til hatthylle prosjekt corolla 1,6dx -85 mod


Anbefalte innlegg

6x9 tommere som skal monteres der.

noen som har noen tips eller erfaringer med montering på denne type bil?

grunnen til jeg spør er for at det er noen stenger rett under hatthylla som skal være der til bagasjeroms lokket.

tenkte kansje jeg skulle bygge opp hatthylla slik at jeg får plass til magneten.. har ikke lyst til å skjere i karosseriet.har heller ikke lyst til å fjærne de stengene da jeg ikke vil ødelegge noe.

Endret av lundvegard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+781234

Bygg deg ei / to kasser til høgtalar-elementa du. D gjer fin lyd framover i kupeen om du bygger så elementa er retta framover. Sikkert mange her i forumet som vil fraråde deg å ha høgtalara i hattehylla, men det er du som bestemmer korleis du vil ha det. Husk å sikre kassa viss det blir det du bestemmer deg for.

Lenke til kommentar

Du kan jo evt. gå for etpar mindre koaxer i kasser bak sammen med bedre saker foran.

Skal du ha sub bak senere anbefaler jeg ikke å ha membraner som ligger i fritt leide for det trykket suben genererer. Det blir det bare ulyder av ;)

 

Problemet med kasser til bilelementer er at de må være ganske store, det er derfor lurt å komme med alt av fremtidsplaner og funderinger over dette så en kan gi råd basert på helheten i det som skal inn i bilen :)

Lenke til kommentar

Jeg bygde ny hatthylle..bygde den opp 7 cm, å fikk alt til å bli tett bortsett fra der setebeltene går inn.

Ble sinnsykt bra lyd i bilen nå.. Skulle nesten tro at jeg hadde en liten sub i bagasjerommet.(mira craig - someofthathomemadepai . Ivertfall på den sangen hehe)

Neste steg nå er å lakke eller kle hatthylla. Størst sjangs for at jeg lakker den.

Lenke til kommentar
Jeg bygde ny hatthylle..bygde den opp 7 cm, å fikk alt til å bli tett bortsett fra der setebeltene går inn.

Ble sinnsykt bra lyd i bilen nå.. Skulle nesten tro at jeg hadde en liten sub i bagasjerommet.(mira craig - someofthathomemadepai . Ivertfall på den sangen hehe)

Neste steg nå er å lakke eller kle hatthylla. Størst sjangs for at jeg lakker den.

6102701[/snapback]

 

 

Ett par gode 6X9"ere gir bra bass, når dem er montert bra, slik du tydelig har gjort.

Men trives du med mellomtone og diskant bakfra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...