Gå til innhold

Trenger CPU hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja har tatt windows update.. Pcen fungere fint men, når jeg kjører programmet Azureus (torrent clinet) slår pcen seg vrang... Cpu går sakte men sikkert opp til 100% så begynner pcen å hylle som en ambulanse... :mad: Fatte ikkje hva som skjer...

Lenke til kommentar
Når CPU stiger til 100% så begynner hovedkortet å pipe som faen. Hva er det som er gale da? slutter ikke å pipe når usage går ned heller. sjekket alle tempraturene å de er helt i orden.

6089870[/snapback]

Du har blitt bedt tre ganger nå om å sjekke hvilke systemprosesser som bruker cpu. Det hadde vært fint om du sjekka det, så vet du hvilket program det der som belaster cpu.

Lenke til kommentar
Azureus (torrent clinet) så har det også hent når jeg spiller BF2, men vis jeg avslutter programmet så går den ned til system idle (2% usage.) , men pipinga slutter ikke før restart.

6092487[/snapback]

azareus er et jævla nisse program når det gjelder bruk av systemressurser. Anbefaler at du skifter til uTorrent, det brukere en brøkdel av ressursene og har omtrent like mange funksjoner.

 

Når det gjelder pipinga så vet jeg ikke helt. Skjer dette etter cpu har vært belastet en stund? I så fall er det kanskje en temperatur alarm som går av? Opplevde i hvertfall selv at maskinen begynte å hyle som ei politisirene midt på natta da harddisken nådde 150 grader eller noe sånt :S Sjekk temperaturene, du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...