Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'en fryser etter 10 sek i xp


Anbefalte innlegg

Det kan hende det har satt seg virus i CMOS, hendte med meg, hver gang jeg logget inn i XP frøs det etter 20sec. Jeg sendte inn til Netshop og de fikset det ved å innstallere CMOS på nytt.

Det hjalp kke å formatere elns siden det satt helt inne i CMOS (ifølge Netshop).

Har du muligheten til dette så prøv det. Eller send inn til Netshop eller der du har kjøpt PC og be dem gjøre det for deg.

6096853[/snapback]

hmm ok.. Ja, jeg skal prøve med floppy på mandag, ellers bare sender jeg det rett inn.. Hvor mye koster det?

6096873[/snapback]

Garanti? ellers vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan hende det har satt seg virus i CMOS, hendte med meg, hver gang jeg logget inn i XP frøs det etter 20sec. Jeg sendte inn til Netshop og de fikset det ved å innstallere CMOS på nytt.

Det hjalp kke å formatere elns siden det satt helt inne i CMOS (ifølge Netshop).

Har du muligheten til dette så prøv det. Eller send inn til Netshop eller der du har kjøpt PC og be dem gjøre det for deg.

6096853[/snapback]

hmm ok.. Ja, jeg skal prøve med floppy på mandag, ellers bare sender jeg det rett inn.. Hvor mye koster det?

6096873[/snapback]

Garanti? ellers vet jeg ikke.

6096892[/snapback]

åja, det går det sikkert på.. (selv om det var min skyld at jeg gjorde noe feil) Men følgte jo bare det som stod i boka da, så det burde gå bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...