Be__bad Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hei, poster for en kamerat nå. Sitter på LAN sammen med han, han fikk lyst til å spille wow (vi spillte bf2 ) så jeg syklet hjem å hentet en test cd key jeg fikk med i Hjemme PC Desember. Når han er ferdig med disse dagene ønsker han å fortsette å betale (med gamecard). Men nå vil ikke spillet installere fordi han ikke oppgir kredittkort nummer! Hadde vært fint om noe nkunne hjulpet! jeg blir borte noen timer så får desverre ikke svart på denne tråden! På forhånd takk for hjelpen! -Be__Bad
Dʋgɢtung Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Han må (selvsagt) eie en fysisk kopi av spillet med en unik serial også.
Theoneask Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Han må (selvsagt) eie en fysisk kopi av spillet med en unik serial også. 6082009[/snapback] Nei. Men du må oppgi eit kredittkort nummer når du skal registrere deg på wow-europe.com
Dʋgɢtung Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Okay, da var det jeg som misforsto. Jeg forsto det slik at han hadde brukt opp dagene, og ville fortsette å spille.
Sanux Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 men når de 14 dagene er over så må han nok kjøpe selve spillet... (eller oppgradere d på wow-europe.com) det går ikke og bruke gamecard på en test account
Be__bad Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Oki, Takker for svar! alt funker greit nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå