Gå til innhold

Hvorfor har Hardware.no stengt tråden min ?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde funnet et godt tilbud på nettet - og ville dele det med de andre på forumet med "Den store Tundra 1032X tråden"

 

Denne ble nå stengt - mitt svar til han som stenget den :

 

Viser til

 

Community Manager

Registrert: 15/02-2002

Innlegg: 8070

 

 

 

 

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

 

 

 

Jeg klarer ikke å vise særlig forståelse for at min tråd stenges når det finnes flere andre "Den store" tråder om et spesifikt produkt - "Den store Dell XPX 1710 tråden " Den stpre Qasimodoserietråden" Den store Dell Inspiron 9400 tråden"

 

Hva er årsaken til at min tråd stenges , men ikker de andre ? Forskjellbehandling

Endret av rogersj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri opplevd noe liknede i andre forum , og har midlertidig mistet respekten for dette forumet - når man stenger samletråder om noen produker men ikke andre .

 

Akkurat nå har vi følgende tråder aktive :

 

 

259IEN tråd for alle!

 

 

Info om Acer Aspire 9804WKMi?

 

Den store tråden om Qosmio-Serien!

 

Den store Dell XPS 1710 bruker tråden.

 

Den store Dell Inspiron 9400 tråden

 

Erfaringer med Inspiron 6400

 

Tråden for 1557*-brukere!

 

Alle disse ligger blandt de første 30 trådene i 2Bærbar PC " men kun min er valg å stenges . Hvorfor ? Er ikke Tundra bra nok til å ha sin egen tråd ?

Lenke til kommentar

Det er tydligvis en opprydding på tråder og det er vel de såkalte skravletrådene som HW vil ha bort...

 

Dette er for at emner skal bli mer oversiklige for alle, da man ikke gidder å lese en tråd med 25 sider etc...

 

Jeg legger merke til at dem har behold Dell9300- Dell 6000-Tundra 1557 og grunnen vet jeg ikke, men kanskje for de er i ferd med og dø ut men det skal sies at disse er mer en skravletråder med innhold som drivere-gode linker (tips) etc...

Lenke til kommentar

Om du ser igjennom bærbar-seksjonen så er det VELDIG mange tråder av typen "den store blah blah-tråden" som har blitt stengt.

 

Dette synes jeg personling er kjempeflott, da det blir rimelig vanskelig å finne fram på forumet om det bare består av masse store tråder om hvert eneste lille produkt. Tungvint å måtte bla igjennom 10+ sider for å se om det man lurer på har blitt besvart før...

Lenke til kommentar
Om du ser igjennom bærbar-seksjonen så er det VELDIG mange tråder av typen "den store blah blah-tråden" som har blitt stengt.

 

Dette synes jeg personling er kjempeflott, da det blir rimelig vanskelig å finne fram på forumet om det bare består av masse store tråder om hvert eneste lille produkt. Tungvint å måtte bla igjennom 10+ sider for å se om det man lurer på har blitt besvart før...

6081453[/snapback]

 

På den annen side er det også nokså tungvint å svar på spørsmål som er besvart ørten ganger tidligere. Da er det vel bedre at disse samles i en tråd. Så lenge disse samletrådene vedlikeholdes ved at trådstarter regelmessig redigerer den første posten og tar inn ny og nyttig informasjon/tips, så kan vel dette umulig være et problem :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...