Gå til innhold

Mens vi venter på Halo 3. Hva anbefaler dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper du ikke er "våksen". :)

 

Men må bare si Halo 2 da. Mulitplayer med 7 kompiser, 2 tv'er og 2 xboxer er hvertfall uovertruffen underholdning her i stua. :w00t:

 

PS: Finnes mye som er likt Halo med tanke på at de spillene også er FPS, men ingenting som kan måle seg med hvordan alt henger sammen i Halo. Du må ty til 2'ern eller ingenting.

 

-TwiiK

Lenke til kommentar
Håper du ikke er "våksen".  :)

 

Men må bare si Halo 2 da. Mulitplayer med 7 kompiser, 2 tv'er og 2 xboxer er hvertfall uovertruffen underholdning her i stua.  :w00t:

 

PS: Finnes mye som er likt Halo med tanke på at de spillene også er FPS, men ingenting som kan måle seg med hvordan alt henger sammen i Halo. Du må ty til 2'ern eller ingenting.

 

-TwiiK

6074421[/snapback]

 

 

 

Hehe....iallefall ung i sinnet...

 

Har selvfølgelig kjørt igjennom 2'en. Rå! Men likte 1'en bedre...det gjør jeg som regel alltid. Overaskelsene blir mindre på en måte. En kompis nevnte et som heter Pariah eller noe....er det bra?

 

 

 

:thumbup: Shonah

Lenke til kommentar

Kjøp deg Chronicles of Riddick. Du vil bli postivt overrasket og det kan finnes billig mange steder. Men er ikke rent skytespill, man slåss en del med nevene også.

 

Pariah er dårlig, ikke å anbefale.

 

Og hvis du lurer..

 

Pariah

http://www.gamespot.com/xbox/action/pariah/review.html

 

5.9 mediocre

 

Riddick

http://www.gamespot.com/xbox/action/chroni...ick/review.html

 

9.3 superb

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
Kjøp deg Chronicles of Riddick. Du vil bli postivt overrasket og det kan finnes billig mange steder. Men er ikke rent skytespill, man slåss en del med nevene også.

 

Pariah er dårlig, ikke å anbefale.

6074461[/snapback]

 

 

Ok takk for det skal sjekke ut.

 

 

 

:thumbup: Shonah

Lenke til kommentar

Ja, hvis det er singleplayer du foretrekker så er Riddick absolutt å anbefale. Genial stemning.

 

Far Cry - Instincts er også veldig bra i singleplayer. Akseptabel multiplayer også. Dette minner vel mer om halo i og med at det er et rent skytespill.

 

Doom 3 er også stas den første gangen man går gjennom singleplayeren.

 

Har hørt at Star Wars Republic Commando skal være bra.

 

-TwiiK

Lenke til kommentar
Ja, hvis det er singleplayer du foretrekker så er Riddick absolutt å anbefale. Genial stemning.

 

Far Cry - Instincts er også veldig bra i singleplayer. Akseptabel multiplayer også. Dette minner vel mer om halo i og med at det er et rent skytespill.

 

Doom 3 er også stas den første gangen man går gjennom singleplayeren.

 

Har hørt at Star Wars Republic Commando skal være bra.

 

-TwiiK

6075434[/snapback]

 

 

 

Nydelig! Her ramle det inn med forslag. Doom er på ønskelisten. Republic C har jeg hørt positivt om. Men hva er Far Cry?

 

 

edit: spiller btw ikke noe på nett...kun alene snufs...

 

:thumbup: Shonah

Endret av Shonah
Lenke til kommentar

Deus Ex. Og jeg snakker om originalen, ikke Invisible War. Du finner det nok ikke til xbox da det ble laget for kun PC, men det er overlegent alle andre FPS jeg har spilt noen sinne. Det eneste problemet er at spillet ikke selges nytt lenger i noen butikk jeg vet om; skaff det paa ebay eller.. andre sider :grin:

Lenke til kommentar
Deus Ex.  Og jeg snakker om originalen, ikke Invisible War. Du finner det nok ikke til xbox da det ble laget for kun PC, men det er overlegent alle andre FPS jeg har spilt noen sinne. Det eneste problemet er at spillet ikke selges nytt lenger i noen butikk jeg vet om; skaff det paa ebay eller.. andre sider :grin:

6088650[/snapback]

 

 

 

What !?! :blush: Her må dere hjelpe litt. Har ikke spilt på pc siden Amiga'ens glansdager. Hva mener du her?

 

 

:thumbup: Shonah

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...