Gå til innhold

Klarer ikke å kjøre Ninja Gaiden Black på xbox 360


Keinu

Anbefalte innlegg

Har et merkelig problem når jeg skal prøve å laste ned nødvendig oppdatering for å spille det på min 360. Jeg starter opp xbox 360'en og logger på xbox live med profilen min. I det jeg sitter i Ninja Gaiden Black disc'en og den begynner å loade popper det opp melding at jeg er blitt logget av xbox live. Så står det at jeg trenger å laste ned en oppdatering for å spille Ninja Gaiden. Jeg trykker 'OK', men får da feilmelding om at jeg ikke har nett tilkoblet og kan da ikke laste ned noen oppdatering. Så blir jeg kastet tilbake til hovedmeny'en og får melding at jeg har logget på xbox live. Hvis jeg da prøver å starte spillet igjen blir jeg nok en gang kastet av xbox live og jeg får da melding om at jeg må oppdatere (som jeg da ikke kan siden jeg ikke lenger er på nett igjen :ohmy: )

 

Alt annet på xbox live fungerer fint. Jeg kan laste ned demoer og spille, men hvis jeg prøver å starte Ninja Gaiden Black blir jeg kastet ut av Live. Noen som har fått det til å virke på 360'en, eller har hørt om problemet jeg beskriver?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et merkelig problem når jeg skal prøve å laste ned nødvendig oppdatering for å spille det på min 360. Jeg starter opp xbox 360'en og logger på xbox live med profilen min. I det jeg sitter i Ninja Gaiden Black disc'en og den begynner å loade popper det opp melding at jeg er blitt logget av xbox live. Så står det at jeg trenger å laste ned en oppdatering for å spille Ninja Gaiden. Jeg trykker 'OK', men får da feilmelding om at jeg ikke har nett tilkoblet og kan da ikke laste ned noen oppdatering. Så blir jeg kastet tilbake til hovedmeny'en og får melding at jeg har logget på xbox live. Hvis jeg da prøver å starte spillet igjen blir jeg nok en gang kastet av xbox live og jeg får da melding om at jeg må oppdatere (som jeg da ikke kan siden jeg ikke lenger er på nett igjen :ohmy: )

 

Alt annet på xbox live fungerer fint. Jeg kan laste ned demoer og spille, men hvis jeg prøver å starte Ninja Gaiden Black blir jeg kastet ut av Live. Noen som har fått det til å virke på 360'en, eller har hørt om problemet jeg beskriver?

6072667[/snapback]

 

Pussig. Du har prøvd å laste ned siste update ute i dashbordet før du booter spillet?

Skal ikke være nødvendig å ha live oppe mens du er inne i spillet for å få oppdatert det... hvis jeg husker riktig.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Pussig. Du har fått lastet ned siste update ute i dashbordet før du begynte å spille Ninja Gaiden?

Skal ikke være nødvendig å ha live oppe mens du er inne i spillet for å få oppdatert det... hvis jeg husker riktig.

6072707[/snapback]

 

Når det har kommet oppdateringer til xbox live så har jeg lastet de ned. Har blant annet spillt Jade Empire på min 360 uten problemer. Det som skjer med Ninja Gaiden Black er at når jeg sitter i cd'en og idet spillet begynner å loade kommer det opp melding at jeg har logget av xbox live. Så får jeg altså melding om at jeg må kjøre en oppdatering for å spille Ninja Gaiden Black. Får da spørsmål om jeg ønsker å kjøre denne oppdateringen, hvor jeg da svarer ja. Men da kommer umiddelbart en feilmelding om at jeg ikker er koblet til noe nett og derfor ikke kan oppdatere. Havner da som sagt tilbake til xbox 360 menyen hvor jeg igjen blir logget på xbox live.

 

Mulig jeg formulerer meg litt klønete, men får det altså ikke til å virke :(

Lenke til kommentar

Dette var pussige greier. Du kan jo evt prøve å søke og evt poste på Ninja Gaiden-forumet på xbox.com, der er det en del diskusjoner om å spille NGB på 360. Folk har hatt en del problemer, men det meste skulle være løst nå..

 

EDIT: NGB-underforumet finner du her

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Det kan virke som det er Microsoft som har problemer. Etter å ha prøvd en rekke ganger har jeg kommet litt lengre. Den begynner å laste ned nå, før den stopper halvveis og klager over mangel på nett. Sikkert Microsoft sin oppdateringsserver som har litt problemer, får nesten bare prøve igjen senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...