Gjest medlem-77217 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Design Hva synes dere? Og legg merke til emne titelen. "Kritikk til design". Jeg suger rett å slett i å kode, og gidder ikke å gjøre det. EDIT: Skulle hatt en annen font i menyen. Forslag? Endret 9. mai 2006 av medlem-77217
Lakrisbåt Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 fin layout. Tror jeg ville hatt det hele sentralt i midten og ikke til venstre side, det er min mening..
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det er en del av kodingen, men ellers er jeg enig med deg. Ville egenklig ha en litt kulere bakgrund og, men det ble så mye tull med det.
Steinmann Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hvis du vil ha kritikk på design å ikke kode gi oss heller en fisk. ang designet: Ord som grusomt kommer poppende inn i hodet mitt. Dette er sån standard lage noe rar gassaktig blå header, også noko driit utder. Hvor er de myke linjene ifra header i resten? Hva skjer med den magisk stygge fonten i menyen? Alt er for stort å klompete! Hvordan har du tenkt teksten på midten der? sentrert? Fargene passer absolutt ikke sammen. Sorry mac, du har feil utgangspunk når du designer. Målet er å lage en pen side som klarer å formidle informasjonen, tenke på typografi å fargebruk.
Ṱormod Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 - Kjedelig header. Noe abstrakte greier og en særdeles tam font. Jeg ville gjort den mer spennende med å eksperimentere med mønster, andre fonter, andre figurer og tøffe bakgrunner. Headeren var lite godt plassert og interegert iforhold til resten av siden - Knappene var lite kreative og altfor enkle. I kombinasjon med kjedelige farger og en noe upassende font blir knappene rett og slett for dårlige. - Siden burde være midtstilt og ikke plassert til venstre. - Lite innbydene farger, spesiellt under knappene. Grått blir rett og slett for kjedelig, og i tillegg bør du bruke inner shadow på en annen måte.
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ja... Vet det med headeren. Den suger sterkt Men jeg skal ha noe til en webside koder. Noen som har en ide til hva som kan passe? Og fonten har jeg sagt er ræva, og jeg ba om forslag til font. Har du noen tutorial eller noe som jeg kan ta uttgangspunkt i når jeg lager knapper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå