Gå til innhold

Hva er din trikserekord?

Hva er din trikserekord?  

513 stemmer

1. 1. Hva er din trikserekord?

• 0
      10
    • 1-10
      82
    • 11-30
      98
    • 31-50
      46
    • 51-80
      40
    • 81-120
      52
    • 121-160
      34
    • 161-200
      20
    • 201-300
      28
    • 301-500
      32
    • 501-700
      13
    • 701-1000
      13
    • 1001<
      45

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleide aldri å telle når jeg trikste. Men hvis jeg skal tippe et tall ut i fra hvor lenge jeg har stått og trisket så blir det vel 701-1000. Klarer ikkke å triske nå lenger, var heller i min ungdom da jeg likte å leke Tom Lund^_^

Skrevet

Kan ikke huske siden det er noen år siden jeg spilte aktivt. Men vil tro det var rundt 100. Fikk aldri helt teken på det. Greit så lenge jeg hadde den på låra, men hadde ikke helt teknikken ellers

• 10 måneder senere...
Skrevet

I 6 klasse triksa jeg 397, å akkurat i det jeg skulle til å runde 400 kommer en idiot å sparker vekk ballen fordi han var lei av å stå å se på :innocent:

Men nå har ikke jeg triksa så mye i det siste...

Tenker rundt en ca 250-300... ;)

Skrevet
Tør jeg påstå at det i realiteten er umulig å klare null, hvis man har en ball tilgengelig? Altså, hvor vanskelig er det å kaste ballen i luften, og sparke den?

Men, såklart, hvis man ikke har en ball i nærheten, kan det jo diskuteres hvorvidt det faktisk er mulig å klare 0...

6121408[/snapback]

Man skal vel helst starte med ballen på bakken? :)

6159929[/snapback]

Man må da ikke det :p..kanskje det er sånn regel som noen proffe har funni på, men trikserekord går på hvor mange ganger du er borti ballen uten at den detter på bakken, det har ikke noe med saken å gjøre ossen du starter..

Skrevet

ehm.. det er vel over et år siden jeg telte sist.. tror det var over 3000. klarer nok mye mer nå, men orker ikke å prøve... drit kjedelig.

eller.. hvis jeg hadde triksa i en time på film, hadde noen giddet å telt det for meg da? :innocent:

Skrevet

Jeg har spilt fotball i snart 10 år nå,, Kan faen ikke trikse :D

Noe jeg ikke har brydd meg om i det hele tatt...

Ikke akkurat min styrke for å si det sånn.. 1-10 kan vi vel trygt si..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...