NexT_GeN Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hei Om det finnes NIC som en og kan bruke til fjernstyring av pc, og liksom connecte til selv om boksen er krasjet m.m. kanskje ikke forklart meg godt nok, men håper noen skjønner hva jeg mener.. :-) Stelth
NexT_GeN Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 nei, ikke loopback, hos HP heter det ILO insight lights out, lurte bare om det er lignende for vanlige server bokser.
xoriath Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hvis det er en boks som krasjer, så må det jo være en grunn.. De fleste terminal-koblinger pleier å virke selv om det ser ut som om boksen har krasja.. tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå