Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NIC og Fjernstyring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Om det finnes NIC som en og kan bruke til fjernstyring av pc, og liksom connecte til selv om boksen er krasjet m.m. kanskje ikke forklart meg godt nok, men håper noen skjønner hva jeg mener.. :-)

 

Stelth

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, ikke loopback, hos HP heter det ILO insight lights out, lurte bare om det er lignende for vanlige server bokser.

Skrevet

Hvis det er en boks som krasjer, så må det jo være en grunn..

De fleste terminal-koblinger pleier å virke selv om det ser ut som om boksen har krasja.. tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...