Myou Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Har en film jeg har som jeg har lyst til å brenne på cd, og se den på dvd, men den er er en BIN-FIL og jeg har aldri konvertert filer før, noen forslag, må også være sånn at jeg kan se den på dvd... Endret 8. mai 2006 av 4S Matrix
Kadmium Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hva slags DVD-spiller har du? Har alltid bare brent .BIN-filen, og sett den på DVD-spilleren. Har du i det hele tatt testet å brenne uten å konvertere? Endret 8. mai 2006 av Agressive
Myou Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 (endret) Forsto ikke noe av det, fant heller ikke noe sted hvor jeg kunne laste det ned... Men kanskje ett program som kan konvertere fra BIN til ISO, for går det ikke an å spille av ISO filer på dvd ?? EDIT* Prøvde med Nero, men det kom feil meld. på slutten at det ikke var nok diskplass eller noe... Endret 8. mai 2006 av 4S Matrix
Shonah Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Forsto ikke noe av det, fant heller ikke noe sted hvor jeg kunne laste det ned...Men kanskje ett program som kan konvertere fra BIN til ISO, for går det ikke an å spille av ISO filer på dvd ?? EDIT* Prøvde med Nero, men det kom feil meld. på slutten at det ikke var nok diskplass eller noe... 6063792[/snapback] Seom du finner noe her her da. shonah
Shonah Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Kan og bruke Nero mener jeg...viss du er såheldig å ha det. Shonah
Shonah Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Takk for svar :!: 6064028[/snapback] Gleden er på min side
Myou Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Meneh, hehe, går det an å komprimere filen, og så brenne den og se den på dvd ??
zjulik Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det skal være nok plass, men du må brenne den som "image", ikke på vanlig måte. .bin-filer er laget for å få plass på en cd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå