Aleksander9175 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Nå er jeg gått rimelig lei av at alle whiner om at bf2 er dårlig og at EA/Dice ødelegger det i hver eneste patch, derfor lager jeg denne tråden. her skal man skrive hva man liker med BF2 jeg vil helst unngå alle negative kommentarer til denne tråden og BF2 selv liker jeg å spille bf2 av 100 grunner, de kommer sikkert etter hvert i denne tråden Endret 8. mai 2006 av pappman
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 selv liker jeg å spille bf2 av 100 grunner, orker ikke skrive alle 6061345[/snapback] Så skriv noen da. Du vil jo at vi skal gjøre det samme. Dette går vel også under ordet "telletråd" hvor alle sammen bare spammer ned for å få postcount. Jeg HÅPER denne blir stengt.. Sorry
hugRmunR Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Liker ikke vanilla no særlig... Foretrekker SF, pga det taktiske gameplayet (de få gangene det skjer)
Fedje Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det jeg liker ved bf2 er heli og fly finnes ikke noe bedre enn å fly chopper alene og voldta med tvg misilen. Her har vi jo et forbilde http://bf2.catchgamer.no/viewtopic.php?t=1293
[^..^]Christian Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Vel, jeg liker bf2 veldig godt, selv om jeg sliter veldig med lagg og fps drops..... Det jeg liker er at det føles endel større enn andre slike spill... En kan liksom springe langt uti huttaheiti og bare bli der å snipe etc / det er veldig mange ruter til et mål.. Liker altså friheten samt at man kan velge om man skal være med i en squad og spille veldig taktisk... Nå spiller jeg som oftest på TV2 sine servere ettersom de har endel dedikerte servere til spes kart, men da blir det ikke særlig taktisk (som jeg tror tv2 sine servere har rykte på seg å ikke være), men gøy og fritt likevel Begynner å bli litt lei de samme folka som "hardwarehorer" hele tiden men, det er vel del av gamet hvis en ikke skal ta det til et mer seriøst level.. Dessuten så er d litt gøy å gjemme seg for heli osv og ta de ned en skjelden gang.... Spiller forresten nesten bare sniper når jeg raver rundt alene, i squad er jeg oftest medic. Går aldri etter hardware :| (um , mener biler, tanks helis osv) da jeg gidder ikke stå å vente på tur.... Dumt at jeg bare kan spille US (og de taper som regel, spes på Sharqi Peninsula) da de har den eneste presise sniperen...! (har ikke sf elle ef) Men alt i alt , gøy spill... Spiller for lite UT om dagen pga d :| Endret 8. mai 2006 av [^..^]Christian
Aleksander9175 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Liker ikke vanilla no særlig... Foretrekker SF, pga det taktiske gameplayet (de få gangene det skjer) 6061418[/snapback] jeg spiller litt SF innimellom, synes det er litt dumt at SF har høyere krav enn vanilla derfor spiller jeg vanilla mest men nå som SF medaljene er blitt satt ned til 50 timer tror jeg jeg må spille litt mere SF
Aleksander9175 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 selv liker jeg å spille bf2 av 100 grunner, orker ikke skrive alle 6061345[/snapback] Så skriv noen da. Du vil jo at vi skal gjøre det samme. Dette går vel også under ordet "telletråd" hvor alle sammen bare spammer ned for å få postcount. Jeg HÅPER denne blir stengt.. Sorry 6061356[/snapback] hold nu kjeft, bare idioter bryr seg om hvor mange poster de har på dette forumet! (jeg skal skrive hvorfor jeg liker BF2 etterhvert, når andre har skrevet litt)
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) hold nu kjeft, bare idioter bryr seg om hvor mange poster de har på dette forumet! 6061505[/snapback] Og nå kommer hetsingen. Det er ingen tvil om hvilken vei denne tråden går. Kjefting, hetsing, og mere kjefting. Uansett.. Helikopteret er gøy. Gøy å sitte alene å få det til å spinne rundt et flag, mens du bruker chaingun'en og hamstre kills ^^ Men som ryktene sier, så skal EA ødelegge helikopteret ved å la det styrte når man fastswitcher. Redux er ikke overlegent god, folk bare tror det siden han klarer å drepe noen og vise det på en film. Han tar foresten ett teamkill også i en av scenene, og de har kuttet bort der en fyr spawner like forann han med ryggel til. Mon tro hvorfor. Endret 8. mai 2006 av Steina
Aleksander9175 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 jepp, spiller for det meste heli og fly når jeg får sjansen, synd AA har blirr overpowered i det siste
[^..^]Christian Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 jepp, spiller for det meste heli og fly når jeg får sjansen, synd AA har blirr overpowered i det siste 6061579[/snapback] FAKTISK så synes jeg AA er veldig bra nå :D går jo ann å ta ut helis! Dessuten så flyr jo ikke erfarne piloter i nærheten av AA uten å ta de ut først.... Men nå er d iallefall mer håp for oss som springer rundt på bakken....
hugRmunR Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 jeg spiller litt SF innimellom, synes det er litt dumt at SF har høyere krav enn vanilla derfor spiller jeg vanilla mest men nå som SF medaljene er blitt satt ned til 50 timer tror jeg jeg må spille litt mere SF 6061479[/snapback] Hehe, rart hvordan kravene er annerledes enkli... Får vel 20-30 fps på nattbanene (som jeg digger) og 40+ på dagbaner Natten er dårlig optimalisert :!:
Be__bad Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Synes bf2 er gøy på grunn av det sammensatte gameplayet, i tillegg "må jeg" ha en medalje til! (er ikke medaljehore)
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 jepp, spiller for det meste heli og fly når jeg får sjansen, synd AA har blirr overpowered i det siste 6061579[/snapback] FAKTISK så synes jeg AA er veldig bra nå :D går jo ann å ta ut helis! 6061618[/snapback] Skal en del til å ta ut heli med stinger om piloten vet hva han holder på med. Det er bare å slippe ut flares og sette seg i gunner setet så stingeren ikke får lock, og skyte ut stingeren eller vente til heliet er ute av stingerens felt. Ikke prøv å lock'e meg sier jeg bare jeg spiller litt SF innimellom, synes det er litt dumt at SF har høyere krav enn vanilla derfor spiller jeg vanilla mest men nå som SF medaljene er blitt satt ned til 50 timer tror jeg jeg må spille litt mere SF 6061479[/snapback] Hehe, rart hvordan kravene er annerledes enkli... Får vel 20-30 fps på nattbanene (som jeg digger) og 40+ på dagbaner Natten er dårlig optimalisert :!: 6061675[/snapback] Skikkert fordi at det er mye skygge? Prøv å skru ned grafikken på shadow(?)
hugRmunR Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Ja, jo Men alt er på medium... Og min klarte medium/high før den støgge 1.2 patchen, hehe Endret 8. mai 2006 av Northern
Elendil Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det er masse masse bra med Battlefield 2 og Battlefield serien generelt. Men det kunne vore bedre med nokre ikkje så altfor store forandringer. Patchene inneheld ikkje dei fixes som ein helst skulle trengt.
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg hadde vært fornøyd om EA laget en modifikasjon som de kalte "v1.3" med de samme tingene istedet. Men ellers så er Battlefield så bra fordi at det har så spredt valg av gameplay og hvordan du vil spille spillet. Det blir liksom ikke det samme om og om og om igjen. Og uansett hva du er, så er det noe som kan drepe deg. God Inf > AT- inf Tanks > God Inf AT-inf > Tanks Heli > Tanks Fly > Heli Inf i stinger > fly \ heli Det er ingen fasit på hva som er best (Ja, jeg kjeder meg ^^ )
Aleksander9175 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 ja, har jo rett der, uansett hva du spiller som er du ikke overlegen, det er bestandig ett eller annet som kan ta deg, feks hvis du flye heli så kan fly og AA ta deg eller hvis du kjører APC kan fly, heli, AT og inf (C4 og AT mine) ta deg. Men det bester er nok å være veldig bra flypilot og kunne et map veldig godt, da kan man ta ut AA og fiede fly og i tilleg få noen kills ved å bombe inf selv liker jeg godt når jeg får meg fly og fiendens piloter er mer eller mindre newbie, og ingen orker å sitte i AA, da kan man herje rundt å bombe der det er masse fiender og få masse kills
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Jeg liker heli jeg (Har jeg sakt det før?) Vistnok så flyr jeg både heli, jagerfly og er inf i klanen, men heli er morsomst å holde på med når man blir skikkelig god til det. Eneste som kan ta heli om man er god, er fly-MG'n og bil-MG'er. Å sveve rundt et flagg i gunner setet slik at stingeren ikke kan gjøre en dritt, mens du sitter i chaingun'en og skyter alt som beveger på seg er bare :wub:
hugRmunR Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hvis man liker å fly, spill en fly simulator. Og hvis man liker helikoptre, spill Comanche 4 eller lignende
Aleksander9175 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Jeg liker heli jeg (Har jeg sakt det før?)Vistnok så flyr jeg både heli, jagerfly og er inf i klanen, men heli er morsomst å holde på med når man blir skikkelig god til det. Eneste som kan ta heli om man er god, er fly-MG'n og bil-MG'er. Å sveve rundt et flagg i gunner setet slik at stingeren ikke kan gjøre en dritt, mens du sitter i chaingun'en og skyter alt som beveger på seg er bare :wub: 6063096[/snapback] mener du da at du sitter uten pilot og at det bare er deg i flyet når du er co-pilot?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå