Joachricar Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Kommer meg ikke innpå noen servere på SF. får opp: This server only allow players with unmodified content. Revert your version of Battlefield 2 to the current official version to join. Hva gjør jeg? Takker for alle svar
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Reinstaller alt ja.. Men ta vare på mappen "Mine Dokumenter --> Battlefield 2 --> profiles" om du ønsker å slippe å stille inn alt pånytt etterpå
Alfisti Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Kommer meg ikke innpå noen servere på SF.får opp: This server only allow players with unmodified content. Revert your version of Battlefield 2 to the current official version to join. Hva gjør jeg? Takker for alle svar 6061159[/snapback] Hei.. hadde samme problem... Sjekket en del andre forum, og fant ut at det var nok og instalere siste patch på nytt... Dermed så fungerte det utmerket... To andre kompiser med samme problem la inn patch 1,2 og det fungerte... så forsøk det først... ((((( jeg reinstalerte sf jeg også først uten at det hjalp... )))))
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Ehh, ja selvfølgelig. Når man legger inn Special Forces så patches BF2 automatisk ned til en gammel version, så da må du legge inn nyeste patch pånytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå