Gå til innhold

Ny Gamer-PC 15k

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spiller du Oblivion?

Og sånn btw ville jeg påstå at den 10000rpm disken ikke er noe annet enn 1250kr rett i dass, den vil ikke hjelpe på ytelsen i spill :tease:

Endret av Sir Eatsalot
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan jo ikke mekke handlekurven på HW.no slik at det blir nøyaktig 20 000....

prisen blir jo fra minst ti forskjellige butikker å da må dere plusse på 5000 i frakt

Skrevet

Derfor jeg lagde mitt litt under 20k, slik at han har noe å gå på :thumbup: ..... Anbefaler SHG, raskt og billig;)

Skrevet

hei, ser bra ut, men når dere setter opp ett oppsett på 19500(ca) å da er det ikke alle tinga som er med sier det nesten sei selv at den blir mye dyrere+ du/dere må jo rekne med FRAKT også...

her er mitt oppsett,

kjøpte akkuratt lik nå netopp, klarer alle spill på full grafikk, å jeg kan kjøre mange spill om gangen..

nå har jo jeg tatt med kabinett å slik, men ta med ett til club3d skjermkort og så har du ca, 4000 som du kan bruke til noko anna...:D

mvh. tori91

Skrevet

Det er sant det, frakt kommer i tillegg. Det går mye penger i det hvis man bestiller fra mange nettbutikker, tror nok jeg holder meg til 1 eller 2 stk jeg

Skrevet

oppsett til Tori likte jeg, det var faktsik mye for pengene, men jeg tror nok at jeg tar bort kabbiset å kjøper meg Club3D 7900 GTX til så jeg får SLI :dribble::woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...