Gå til innhold

Lian Li PC75USB

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har tenkt på å kjøpe dette kabinettet fordi det er et driiiit stilig kabinett og hvis jeg kjøper det så trenger jeg ikke kjøpe flere kabinetter fordi jeg ikke liker det.... :p

Men det er et lite problem... vet ikke ossen det går med powere mitt som har vifta nedover mot HK når det ligger en stor plate der :cry:

Link strømforsyning: Power

Link Kabinett: Lian Li

Takker for svar og håper på en løsning... digger det kabinettet!! :dribble:

Kevin

Endret av Kevin S
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blæ, leg heller i 200 kr å kjøp en MIST 500W på microplex, de kjørte en test på hw.no om 5 forskjelige PSUer. Og da kom den foresten best ut, og den er så stillegående at det er sykt :love:

Skrevet

Den platen er vel perforert (full av hull) om ikke jeg husker feil, dessuten er det vel også mulig å snu bakplaten slik at psu får viften oppover.

Dette kan du jo for sikkerhets skyld sjekke med support før du bestiller det.

Skrevet (endret)

OK det skal jeg gjøre men det var liksom det jeg hadde tenkt å spøøre om her da men men for se om jeg får noen fler svar til i kveld... hvis ikke så får jeg spørre Microplex! :)

Poweret har jeg fra før og det funger greit så å kjøpe nytt tror jeg ikke blir noe løsning..... :no:

Endret av Kevin S
Skrevet

Vel fikk svar av Microplex og de sa at poweret sto da andre veien.. altså med vift opp så da er det ikke noe problem lenger :D

Så hvis noen lurer på om det går så går det :p

Kevin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...