Hayer Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hei Måtte re-fomatere og nå finner jeg ikke igjen VB.NET på internett...Som jeg lasta det ned fra...HJELP!
Moskus Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 VB.net Express finner du her: http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/vb/default.aspx Oracel har tydeligvis litt problemer, så vi får vel rapportere ham til mannskap i hvite frakker.
Oracel Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ser ikke hva som er problemet moskus - jeg ga ham en link til akkurat det han spurte etter, tett etterfulgt av velfortjent spissfindighet siden det hadde tatt ham 2 minutter å finne det selv på google og dermed spare oss for denne tråden.
medlem-68510 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ser ikke hva som er problemet moskus - jeg ga ham en link til akkurat det han spurte etter, tett etterfulgt av velfortjent spissfindighet siden det hadde tatt ham 2 minutter å finne det selv på google og dermed spare oss for denne tråden. 6071690[/snapback] Da kunne du jo egentlig spart deg for all denne unødvendige postingen da
Moskus Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ser ikke hva som er problemet moskus - jeg ga ham en link til akkurat det han spurte etter, tett etterfulgt av velfortjent spissfindighet siden det hadde tatt ham 2 minutter å finne det selv på google og dermed spare oss for denne tråden. 6071690[/snapback] Problemet er vel de totalt unødvendige kommentarene. Veldig enkelt. Hvis du ikke liker en tråd, så er det bare å hoppe over den. Ingen tvinger deg til å lese den.
Klette Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Noen må fortelles at de er late tosker som ikke klarer å google etter er såpass triviell ting... De som er uenige, se punkt 1 i oracels signatur Ha en strålende dag!
Moskus Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Fælt så mange vanskelige folk det er her da? Det er veldig enkelt: Liker du ikke en tråd, så ignorer den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå