Gå til innhold

Vårblomstene kommer fort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes at fokusen var veldig spesiell på det første, litt interresant egentlig. Likte det ganske godt. Syntes kanskje det var litt for mye lys og slikt i bakgrunnen. Det andre var veldig fint, likte hvordan blomstene hang.

 

Men fonten du bruker var ikke noe bra idet hele tatt. Den så litt for billig ut :)

Lenke til kommentar
Jeg syntes at fokusen var veldig spesiell på det første, litt interresant egentlig. Likte det ganske godt. Syntes kanskje det var litt for mye lys og slikt i bakgrunnen. Det andre var veldig fint, likte hvordan blomstene hang.

 

Det øverste bilde er tatt med stor blender og gir dermed veldig liten dybeskarphet som du ser. Bakgrunnen er et eksempel på det som kalles bokeh, den delen av bilde som er helt ute av fokus.

 

Men fonten du bruker var ikke noe bra idet hele tatt. Den så litt for billig ut smile.gif

 

Jeg sliter litt med å finne en god font, noen forslag?

Lenke til kommentar

Jeg likte helt klart det første bildet best. Helt enig med deg i at dette ble et bilde litt utenom det vanlige blomsterbildet. Bladene gjør susen! Om dette hadde vært mitt bilde hadde nok motivet vært litt lenger ned i bildet. Men jeg tror, etter å ha sett litt på bildet ditt, at det kanskje ikke hadde blitt finere. Jeg likte dette veldig godt.

 

Personlig synes jeg det var bedre enn det andre bildet, og jeg blir litt overrasket over de andre kommentarene her... :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg likte helt klart det første bildet best. Helt enig med deg i at dette ble et bilde litt utenom det vanlige blomsterbildet. Bladene gjør susen! Om dette hadde vært mitt bilde hadde nok motivet vært litt lenger ned i bildet. Men jeg tror, etter å ha sett litt på bildet ditt, at det kanskje ikke hadde blitt finere. Jeg likte dette veldig godt.

 

Personlig synes jeg det var bedre enn det andre bildet, og jeg blir litt overrasket over de andre kommentarene her...  :hmm:

6057804[/snapback]

Takk for god kommentar, har testet ut en del forskjellige "croppinger" og synes det fort ble veldig trangt hvis jeg tok mer enn det jeg gjorde. Fint at du likte det. :)

Endret av Mikkle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...