Gå til innhold

Flash reklame til diverse spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett litt på www.MMORPG.com og der har de blant annet flash reklame for Anarchy online, WoW osv. Skulle hatt det på internettsiden min, men klarer ikke å finne ut hvor de i MMORPG.com har fått dem. Har de laget dem selv eller har de funnet de en plass? Hvis de har funnet det en plass så ville det vært supert om noen visste hvor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har sett litt på www.MMORPG.com og der har de blant annet flash reklame for Anarchy online, WoW osv. Skulle hatt det på internettsiden min, men klarer ikke å finne ut hvor de i MMORPG.com har fått dem. Har de laget dem selv eller har de funnet de en plass? Hvis de har funnet det en plass så ville det vært supert om noen visste hvor :)

6050675[/snapback]

Spørsmålet er jo hva du skal ha dem for? De mmorpg.com bruker har de jo mest sannsynlig fått av de respektive utgiverne fordi de nettopp er verdens største side for mmorpgs. Altså ønsker utgiverne å reklamere for spillene der.

Dersom du tenker å få noe penger for å reklamere for utgiverne er du nødt til å ha store besøkstall, og du må såklart kontakte utgiverne selv. Dersom du kun vil reklamere gratis kan du jo eventuelt spørre utgiverne om du kan få lov til det.

Skrevet (endret)

Få lov til det?? Skulle ha det gratis ja, men klarer ikke å finne en plass hvor jeg kan skaffe flash'ene. Må jeg virkelig spørre Blizzard for å få en flash-reklame fra WoW?? Synes det virker litt bakvendt, men men...

Endret av Zathardor
Skrevet
Få lov til det?? Skulle ha det gratis ja, men klarer ikke å finne en plass hvor jeg kan skaffe flash'ene. Må jeg virkelig spørre Blizzard for å få en flash-reklame fra WoW?? Synes det virker litt bakvendt, men men...

6050720[/snapback]

Ja, det kan virke bakvendt, men man vet aldri med disse utgiverne. Saken er den at dersom du spør dem får du helt sikkert tilsendt en rodentlig flashreklame du kan ha kjørende på siden din. Jeg tviler sterkt på at det er en egen sameside med flashreklamene.

Skrevet

6050720[/snapback]

Ja, det kan virke bakvendt, men man vet aldri med disse utgiverne. Saken er den at dersom du spør dem får du helt sikkert tilsendt en rodentlig flashreklame du kan ha kjørende på siden din. Jeg tviler sterkt på at det er en egen sameside med flashreklamene.

6050763[/snapback]

Enn for folk med annen etnisk bakgrunn? :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...