Thom Merlin Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 (endret) Leter etter en bra mobil med disse 4 egenskapene: 1.Bra design 2.Et ok kamerea, så bra at bildene er bra på mobilen,trenger ikke noe mer. 3.Veldig bra skjerm, tror skjerm er det viktigste da jeg skal bruke mobilen til å se på bilder med. 4.Bør ikke koste mer enn 2000kr Har ikke noe imot at moblien har andre funksjoner som radio, mp3-spiller, bra ytelse i spill etc. men det er ikke veldig viktig for meg. Har sett litt på Siemens S75 som virker som et bra valg men den litt dårlige skjermen gjør meg litt usikker. Noen som vet om skjermen er bra på S75? Har også sett litt på Sony Ericsson K700 som får skryt for den kalre skjermen på amobil, men testen var fra 2004, er den fortsatt bra sammenlignet med andre? Samsung X700 ser også veldig brukbar ut. Håper dere har noen anbefalinger å gi meg Endret 5. mai 2006 av Thom Merlin
TkOcBy Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Glem K700, altfor gammel og utdatert. Og designet på den er jo nesten direkte stygt. Sjekk ut Siemens SL75.. Lurer på om den begynner og krype ned mot 2500.- Der får du bra design, bra kamera og de viktigste funksjonene. ¨ Funksjoner: Edge GPRS Bluetooth Mp3 Kamera 1,3 megapixeler, 5xdigital zoom Videospiller MMS Epost Usb 52mb intern minne
Thom Merlin Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 (endret) Tror ikke SL75 er noe for meg, den blir litt dyr pga av alle funksjonene som jeg ikke bryr meg om i det hele tatt(Bluetooth, Edge osv). Merkelig nok likte jeg ikke utsende selv om alle skryter av det, var litt rotete synes jeg. Er det ikke noe billigere der ute? Jeg er ikke ute etter noen komplisert mobil med masse funksjoner men en mobil som verdsetter mine krav høyt. men likevel, takk for et raskt og orntelig svar edit: tror jeg holder meg til en max pris på 2000kr Endret 5. mai 2006 av Thom Merlin
Kornelius Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Jeg ville vurdert benq-siemens el71. En flott og tynn slide modell i metall. Denne har også en skjerm på 240*320 mot s75 sine 136*172 piksler. Så her får du en god skjerm, stilfull og liten mobil til ca. 2000. Denne skal være rett rundt hjørnet nå. http://www.benq-siemens.com/cds/frontdoor/...NrNrNrN,00.html
Thom Merlin Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Benq-siemens el71 så ut som et godt valg spessielt om den kommer til å koste 2000kr. Var ikke så mye info å fnne om den, så jeg får vente litt før jeg bestemmer meg
Pixi Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 (endret) MPX.no har priset den til 2195kr EL-71 Men ser ut som det er en liten stund til den kommer, om du sjekker datoen. Ubekreftet 25/6-06 EDIT: Komplett har priset den til 1995. Her er det også ubekreftet dato. Link: EL71 Endret 6. mai 2006 av Pixi
molna Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 EL71 kom i tyske butikker tirsdag denne uka. Definitivt å foretrekke over SL75. Software/menyer er de samme, men EL71 har så sykt mye bedre skjerm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå