dragon Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 arg er det rette ordet. Denne e-mailtjenesten har vært gratis og jeg med flere har sikkert innarbeidet oss personlige e-mail som vi nå må betale for. alternativet er jo å bytte til hotmail eller noen andre leverandører eller å betale for den nåværende tjenesten. er det ingenting som er gratis lengre? om ikke lenge må vi vel snart betale for å puste og...
Thlom Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Quote: dragon skrev (2002-10-03 18:53):arg er det rette ordet. Denne e-mailtjenesten har vært gratis og jeg med flere har sikkert innarbeidet oss personlige e-mail som vi nå må betale for. alternativet er jo å bytte til hotmail eller noen andre leverandører eller å betale for den nåværende tjenesten.er det ingenting som er gratis lengre? om ikke lenge må vi vel snart betale for å puste og... Nameplanet driver ikke med veldedighet. De må jo tjene penger en plass. Reklame fungerer dårlig, så da må de ta seg betalt. Slutt å syt og betal for en tjeneste som du tydeligvis er fornøyd med. eller bruk e-mail adressen som fulgte med internett abonementet ditt.
ElctriX Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har også registrert at de skal ha betalt nå :sad: Men pokker om jeg gidder det, synes den er treg i tillegg, bruker jo votter og vintre på vise sidene. Nei, får finne meg noe annet som er raskere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå