Gå til innhold

LCD TV - AOC & Hyundai erfaringer?


Anbefalte innlegg

Heisann, vurderer å kjøpe meg 2 LCD TV'er, en til stua, og en til soverommet ... =]

 

Har funnet to kandidater, er det bare en av de som holder mål, kjøper jeg bare en av de å putter den på soverommet da jeg allerede HAR tv i stua, og vil ha en tv i skrå taket på soverommet =P

 

Hvertfall, her er kandidatene....:

 

AOC TV2764W-2E

https://prisguiden.no/product.php?product_id=38013

 

Soveromms tv'n om jeg finner ut at denne er god nok.... har sett etter erfaringer eller tester, eller i det heletatt noen som helst MENINGER om denne tv'n, men ingen som har hatt noe å si på norske sider hvertfall...

 

Neste tv er:

 

Hyundai HLT-3272

https://prisguiden.no/product.php?product_id=39329

 

Denne tv'n har fått best bilde i en test hvor den elprice.no viewpia tv'n vant testen... så jeg er ganske sikker på at jeg kjøper denne tv'n.. =] men om noen har noen erfaringer å komme med er det bare hyggelig =D Pluss at denne tv'n har mistet en 1000 lapp i pris siden testen ble gjort, så nå koster den 8000 istedenfor 9000 som da testen ble gjort, så i mine øyne er dette helt klart en vinner i den testen (test i lyd og bilde om jeg husker rett, googl litt på det, så finner dere ;)

 

Så, om det er noen der ute mer erfaringer på disse to tv'ene hadde jeg blitt glad! :roll: Viktigste er den første ettersom jeg ikke finner noe om den bortsett fra spesifikasjoner... Holder den ikke mål blir Hyindai tv'n soveromms tv, og stue tv'n blir ikke kjøpt ny ... ;)

 

-mamazboy-

 

EDIT:

fikset noe kluss med url'n til prisguide - AOC tv'n, og skiftet topic da den nye er litt mer beskrivende med tanke på hva du finner i denne tråden =]

Endret av mamazboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...