Gå til innhold

Finnes det noe "Antishock" streaming program?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et lite problem når jeg streamer video/tv fra nettet. Dersom jeg prøver å streame en video fra nettet begynner bildet bare å hakke hele tiden selvom lyden ikke gjør det. Båndbredde har jeg nok av ift hva som skulle være nødvendig for å streame video/tv i 600kb/s.

 

Det jeg lurte på var om det fantes et program som gjorde sånn at den spilte av streamen f.eks 5 minutter før jeg fikk se videon på skjermen slik at jeg kunne unngå hakkingen? Blir vell litt som anti-shock på bærebare cd spillere.

 

Håper dere skjønte hva jeg mente, og at noen har noen tips :cool:

Endret av Zipman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det som er bufferinnstilling i mediaavspillere. Hvis streaming hakker kan det være alle mulige slags årsaker - for mange prosesser gående, virus, spyware, feil settings i spilleren, noe med streamingserveren, skjermdriveren...etc etc.

 

Du må gi oss flere detaljer - mediaavspilleren du bruker, hvilken adsl-avtale du har, siden du streamer fra, om det alltid hakker uansett hvilne side du streamer fra...etc...

Lenke til kommentar

Jeg bruker windows media player 10 når jeg streamer videor. Jeg streamer bla fra tv2´s web tv, samt nrk og av og til sf-anytime. Det hakker uansett hvilken av disse jeg bruker, og det hakker uansett hvilken maskin i nettverket jeg bruker så regner med at det har noe med linja å gjøre. Har endel maskiner tilkoblet nettverket, men passer på at ingen av de bruker båndbredde dersom jeg skal prøve å streame noe.

 

Jeg har tele2 som leverandør av ADSL 1024/256, linjelengden er 5004 meter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...