Piratpjokken Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Har et thiefs guild quest eg ikke kommer forbi. Arror of ex*et-eller-annet* Er i kjelleren til han magen, har drept den store fisken. Har ryddet undervannskanalen og hele greia, men eg får ikke opp en dør (old wooden door *needs a key*). Nøkkelen er ingensteds, undervannskanalen går bare ut i det fri og eg sliter! Leste gjennom oblivion wikipediaen og der stod det noe om et fort. Kan noen gi meg noen rettninger så eg får ryddet litt?
Toriyama Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hvis det er den questen jeg tror så er det en tunel i det vannet med den store fisken. Den leder deg bak døra...
invalid_user Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg tror faktisk at inngangen er litt over "hullet" med den store fisken.
Islanbadsj Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg tror faktisk at inngangen er litt over "hullet" med den store fisken. 6036460[/snapback] Den er det, mer nøyaktig over hullet til fisken, og så skal det være en gang litt gjemt. Er faktisk ganske høyt oppe.
Piratpjokken Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Skrevet 3. mai 2006 takk! De har virkelig ledet meg på villspor ved å plassere den fisken der.. Tenkte at det måtte være en vei der (+ at eg så en stor stein som kunne blokkert en vei..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå