Gå til innhold

Sommeren er her snart!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal hoppe rundt i en GH 11 LS som jeg kjøpte ny i fjor(2005 mod.). Så skal jeg selge en 2004 Tohatsu 9,9hk nå (noen intr.?) å kjøpe en 2006 Tohatsu 25hk. Men er avhengig av å selge 9,9'en før jeg kan kjøpe 25hk.

 

Lyst å ta ut båten nå. Har satt ut motoren for salg i lokalavisa, men ingen har ringt på den.

 

EDIT: Bilde

post-75430-1146996949_thumb.jpg

Endret av eiv880
Lenke til kommentar

Her er min.

 

Vettsje kor mye dn går,men det er ein grei båt t å dra vannski med og farte rundt i.

 

Båten er 13fot med 40hk yamaha,planer om å trimme motoren til 50hk...

Har og hatt ein mariner 50hk på den med powertrim,men dn skar seg for noen år siden. :nei:

post-86468-1147168150_thumb.jpg

Endret av terhi
Lenke til kommentar
Her er min.

 

Vettsje kor mye dn går,men det er ein grei båt t å dra vannski med og farte rundt i.

 

Båten er 13fot med 40hk yamaha,planer om å trimme motoren til 50hk...

Har og hatt ein mariner 50hk på den med powertrim,men dn skar seg for noen år siden. :nei:

6068331[/snapback]

 

Ohh... den går vel sykt bra... hvilket merke er båten? :)

Lenke til kommentar

Båten er ein terhi 415R.

 

Ja,dn går greit nokk,men den kan altids gå fortere!! :p

 

Huff,blir aldri fornøyd eg,vill altid ha noe så går raskere og meir extremt. :blush:

 

Men eg blei overrasket at dn greide meg med ei vannski og kameraten min så bra så dn gjorde.Og då var tenninga på motoren feil så blir spennande å prøve i år på noe sygt. :thumbup:

Endret av terhi
Lenke til kommentar
Båten er ein terhi 415R.

 

Ja,dn går greit nokk,men den kan altids gå fortere!! :p

 

Huff,blir aldri fornøyd eg,vill altid ha noe så går raskere og meir extremt. :blush:

 

Men eg blei overrasket at dn greide meg med ei vannski og kameraten min så bra så dn gjorde.Og då var tenninga på motoren feil så blir spennande å prøve i år på noe sygt. :thumbup:

6070812[/snapback]

 

 

den klarer vel pluss minus 40 knop

Lenke til kommentar
Skal hoppe rundt i en GH 11 LS som jeg kjøpte ny i fjor(2005 mod.). Så skal jeg selge en 2004 Tohatsu 9,9hk nå (noen intr.?) å kjøpe en 2006 Tohatsu 25hk. Men er avhengig av å selge 9,9'en før jeg kan kjøpe 25hk.

6055655[/snapback]

 

Har en Tohatsu 25hk selv. Bråker no jævelig, men er stort sett fornøyd. Du vet du kan "trimme" den til 30hk ved et enkelt inngrep? Bytte en eller annen liten del til 50 kr elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...