Gå til innhold

Død harddisk men har garanti. Hva har jeg krav på?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hardisken min døde nylig og jeg sendte den tilbake og fikk den godkjent på garanti. Jeg ville ikke ha en ny IBM og ble tilbudt en annen/pengene tilbake. Jeg valgte å få pengene tilbake. Det jeg lurer på er hvorvidt jeg har krav på å få tilbake det jeg betalte eller om jeg får det disken koster i dag. Det er vel en 6 måneder siden jeg kjøpte disken, så prisen har jo definitivt gått ned en del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har egentlig ikke krav på penger tilbake i det hele tatt, så du må nok pent ta til takke med det de har å tilby...

 

LeD

Skrevet

Du har egentlig ikke krav på penger tilbake. IBM er snille som gir deg det. Jeg tror du vil få det du betalte.

 

Men egentlig har du ikke krav på mer enn en ny disk.

Skrevet

Jeg aner ikke hva man har krav på, men når min 45 GB IBM-disk sluttet å virke, fikk jeg igjen så mye penger som en 60 GB kostet da. Det var fordi det ikke fantes noen disk som var nærmere 45 GB, men som heller ikke var mindre enn 45 GB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...