RAM Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Jeg har et gammelt hovedkort, som ikke kan måle temperaturen til CPU-en. Forøvrig har jeg ingen planer om å kjøpe meg et nytt hovedkort som har temperatur-sensor, så derfor lurer jeg på: Går det an å få kjøpt løse temperatur-sensore noe sted? (Tenker på sånne som man kan sette ved CPU-en). Hvis du/dere vet om noen firmaer som selger slikt, setter jeg pris på en URL til firmaet. På forhånd takk.
Dings Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Mener http://www.microplex.no har hatt noen slike greier... Lykke til! Mvh. Dings
hce Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Quote: RAM skrev (2002-10-03 12:10):Jeg har et gammelt hovedkort, som ikke kan måle temperaturen til CPU-en. Forøvrig har jeg ingen planer om å kjøpe meg et nytt hovedkort som har temperatur-sensor, så derfor lurer jeg på:Går det an å få kjøpt løse temperatur-sensore noe sted? (Tenker på sånne som man kan sette ved CPU-en).Hvis du/dere vet om noen firmaer som selger slikt, setter jeg pris på en URL til firmaet.På forhånd takk. Clas Olhson, kjøp et vanlig ute/inn termometer, ta av plasten og du har en liten temp. følsom motstand med ledninger til igjen :smile:
daho Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 http://www.3dfxcool.no --> Accessories --> TempCheck (Temperatur Monitor) Et digitalt termometer som lar deg måle temperaturen på alle brikker. Det følger med et long-life batteri. Sensoren kan (bør) brukes sammen med vår Goop kjølepasta. TempCheck skanner hvert 3. sekund og måler temperaturer fra -40 grader Celsius til +90 grader Celsius.
LeGranDuc Skrevet 3. oktober 2002 Skrevet 3. oktober 2002 Cooler Master 80x80 vifte fra komplett har temperatursensor. Funker faktisk og. Koster ikke mer enn 69,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå