Mr.Anki Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 noen som vet om et bra prog. for og lage animasjon? mvh anki
discostu Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Kan anbefale deg å prøve ut flash. Et godt program brukt av mange. Ikke så veldig vanskelig å lære seg, men du må nok regne med å bruke litt tid hvis du skal mestre det. Har brukt flash selv en god del år, eneste kjipe med det er at det er litt uoversiktlig når det kommer til store animasjoner. Har såvidt vært borti toonboom også, det skal vist være bra, men kan desverre ikke anbefale det da jeg ikke har prøvd det så mye!
snkupo Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Vil også anbefale flash. Det tar tid, men resultatene er fete
ompopo Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Kan anbefale deg å prøve ut flash. Et godt program brukt av mange.Ikke så veldig vanskelig å lære seg, men du må nok regne med å bruke litt tid hvis du skal mestre det. Har brukt flash selv en god del år, eneste kjipe med det er at det er litt uoversiktlig når det kommer til store animasjoner. Har såvidt vært borti toonboom også, det skal vist være bra, men kan desverre ikke anbefale det da jeg ikke har prøvd det så mye! 6024384[/snapback] ToonBoom er et utrolig bra program om du skal arbeide med 2D animasjoner, det koster noen kroner (sjekk europeisk avdeling til www.journeyed.com) men du kan faa til noen utrolig brae filmer naar du bare har laert det, jeg driver aa arbeider med det enda men har ikke laert for mye av det. Jeg anbefaler det, jeg skjonner det enklere enn flash, men jeg hadde ogsaa 3 mnd. til aa laere basicen paa skolen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå