Gå til innhold

Timer på outdoor boss

Anbefalte innlegg

Skrevet

På serveren vår er det et alliance guild som nærmest "farmer" outdoor bosser. Dvs at de alltid er først på stedet og som regel ender opp med kill'et.

Er det noen fast timer o.l. på de 4 dragene? Eller hva er det som spawner de ved de forskjellige portalene? Det samme lurer jeg på ang. Azuregos og Kazzak... En i guildet mener Azuregos er på en timer og har noen ganger hatt helt riktig tidpunk på da han spawner, men noen ganger er han way off.

Så er det noen som kan gi meg en kjapp forklaring, gjerne på alle de 6 overnevnte bossene?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier som regel spawne 8-10 timer inn etter system reset - Og ca hver 3'e

dag etter det. Spawner den natt til torsdag ( vanligvis ) spawner den igjen på formiddagen på lørdagen.

Skrevet

Man kan si hvilken dag de kommer til å spawne på, også er det bare for 10-15 stk i guildet å ha scouts der som de bruker til å sjekke med en gang i timen ca. Vi pleide å få en god del av dragene og kazzak/azuregos når jeg spilte.

Skrevet

rundt kl midnatt natt til torsdag og rundt 12 på lørdag pleier de spawne..

guilden jeg er i pelier alltid få 1/2 av de. flere stykk i guilden are "scout" utplasert der dragene spawner.

Skrevet
På serveren vår er det et alliance guild som nærmest "farmer" outdoor bosser. Dvs at de alltid er først på stedet og som regel ender opp med kill'et.

Er det noen fast timer o.l. på de 4 dragene? Eller hva er det som spawner de ved de forskjellige portalene? Det samme lurer jeg på ang. Azuregos og Kazzak... En i guildet mener Azuregos er på en timer og har noen ganger hatt helt riktig tidpunk på da han spawner, men noen ganger er han way off.

Så er det noen som kan gi meg en kjapp forklaring, gjerne på alle de 6 overnevnte bossene?

På forhånd takk :)

6021781[/snapback]

Av nyskjerrighet, hvilken server spiller du på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...