bakela00 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 De siste sidene som går på utlegg til printkort er bare å se vekk fra... vi lagde noen utlegg, men valgte å ikke ta de med i rapporten... I en litt senere versjon samme dagen som vi lagde den rapporten tok vi det vekk, men jeg glemte å si det når e la opp rapporten her... Ellers skal det meste være i orden i denne versjonen! (finner nemlig ikke den heeeeelt siste rapporten.. Forskjellen på denne versjonen og den siste er bare småflikking og kosmetiske endringer, så innholdet er korrekt!)
bakela00 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ozelot - Du ser figurene tidligere i rapporten eller? Kan jo eventuellt lage en pdf fil å laste opp... Kanskje det hjelper
Ozelot Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Ozelot - Du ser figurene tidligere i rapporten eller? Kan jo eventuellt lage en pdf fil å laste opp... Kanskje det hjelper 6113580[/snapback] Prøv å gå til 11.7.4 og litt nedover. Der ser det ut som det skal være noen bilder av noe slag.
bakela00 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 som sagt: De siste sidene som går på utlegg til printkort er bare å se vekk fra... vi lagde noen utlegg, men valgte å ikke ta de med i rapporten... I en litt senere versjon samme dagen som vi lagde den rapporten tok vi det vekk, men jeg glemte å si det når e la opp rapporten her... Ellers skal det meste være i orden i denne versjonen! Dette gjelder fra 11.7.2 silketrykk og utover.. Du ser alle figurer, tabeller og bilder før det?
bakela00 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Chipman - kan ikke love at jeg husker alt om denne bilen, men om du har noen spm er det bare å prøve seg Lover å svare så godt e kan
chipmann Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 jada:) kan hende det tar litt tid å lese gjennom, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå