Gå til innhold

Style 4 Perfection


Anbefalte innlegg

Nå er jeg i tenke hjørnet når det gjelder kjøp av bærebar. Tenkte i9400 en periode, men kanskje den blir litt for mye, jeg veit ærlig ikke.

 

Først og fremst skal jeg ha en bærebar som oser av stil, så kommer nok batteri levetiden, alt annet av spec er ikke så synsyk viktig.

 

Men jeg skal bruke denne maskinen til tannlege studier, som vil vare i ca 5 år. Bruke word, surfe nettet tenker jeg meg. Se noen små filmer her og der. Ikke så veldig mye spilling. Må tåle litt. Så hvis dere kunne være så snille å finne "my dream" maskin, så hadde jeg blitt veldig glad. Prislappen er på rundt 15000 kr.

 

Takk :thumbup:

Endret av NiloPilo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bruker 10-12000,- på en bærbar, så kan du jo bruke 2-3000,- på å gjøre den unik useendemessig.

 

På et annet bærbar forum(er vel ikke lov til å linke, er det?) finnes det folk som har lakkerte sine bærbare selv(tror det var en Dell I9300).

 

Med de kravene du har vil jeg egentlig anbefale:

- I6400 med topp specs og ha 4000,- til overs

- ASUS A6JA med bra specs og en 1000-lapp til overs.

 

Ellers spørs det litt hva du ønsker av stil? Custom lakkering er jo kult. Få lakkert den slik du vil ha den.

Lenke til kommentar

Hva med en Mac? De har jo fått mye skryt for "stilig" design. Vet ikke hvordan det er med customising-mulighetene.. Men for ditt bruk høres det jo egentlig ganske midt i blinken ut, med tanke på at du ikke nevner spill spesifikt som et krav. (Dette er jo selvsagt også mulig med Boot Camp).

Endret av Fjonisen
Lenke til kommentar
Hvis du bruker 10-12000,- på en bærbar, så kan du jo bruke 2-3000,- på å gjøre den unik useendemessig.

 

På et annet bærbar forum(er vel ikke lov til å linke, er det?) finnes det folk som har lakkerte sine bærbare selv(tror det var en Dell I9300).

 

Med de kravene du har vil jeg egentlig anbefale:

- I6400 med topp specs og ha 4000,- til overs

- ASUS A6JA med bra specs og en 1000-lapp til overs.

 

Ellers spørs det litt hva du ønsker av stil? Custom lakkering er jo kult. Få lakkert den slik du vil ha den.

6013276[/snapback]

 

Det var jo genialt. Men jeg dro på Dell sine sider, og I6400 med topp specs for jeg

ikke for 11000 :( eller så har jeg bare satt den sammen feil. Men da tror jeg faktisk at jeg kanskje skal gå for den.

 

Fjonisen: mac, jeg veit ikke jeg. Er litt redd der. Har testa ut noen før, skjønte ikke så veldig mye. Men den var stilig. Har du noen links til pc'n?

 

T.J: wow, VooDoo er totalt klikk da! De var helt synsyke. Men de ble litt veldig dyre, og jeg skal jo ha norsk tastatur.

 

Edit: Okey jeg fikk det til nå, prisen ble på 11 715kr. Skal jeg slå til å ringe? Dette er en I6400 med topp spec...

 

2 GHz

2048MB

RADEON® X1400

80GB (trenger ikke mer en det)

9-cell

Blåtann

15.4" Ultra Sharp™ WSXGA TFT skjerm (1680x1050) med TrueLife™- widescreen

Endret av NiloPilo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...