PsychoDevil98 Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Hei Forestill deg dette: Du arbeider skikkelig for at laget ditt ikke skal tape. Du får også en høy score. Selvsagt liker ikke mennesker å tape, og du er intet unntak. Plutselig blir du flyttet til det andre laget. Hver bidige gang jeg gjør en god jobb for laget mitt, og er på god vei til å vinne kampen, blir jeg automatisk flyttet til det andre laget. Dette har hendt meg veldig mange ganger, men det mest irriterende er at det er helt på slutten av kampen det skjer Dette er så ufattelig irriterende! Greit nok at det skal være jevne lag, men å forandre på dette sent i kampen er idiotisk. For en som synes stats er viktig, går det hardt utover tastaturet når dette skjer Føler jeg må dele aggresjonen med dere. Noen som har opplevd dette?
El Matador Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Hei Forestill deg dette: Du arbeider skikkelig for at laget ditt ikke skal tape. Du får også en høy score. Selvsagt liker ikke mennesker å tape, og du er intet unntak. Plutselig blir du flyttet til det andre laget. Hver bidige gang jeg gjør en god jobb for laget mitt, og er på god vei til å vinne kampen, blir jeg automatisk flyttet til det andre laget. Dette har hendt meg veldig mange ganger, men det mest irriterende er at det er helt på slutten av kampen det skjer Dette er så ufattelig irriterende! Greit nok at det skal være jevne lag, men å forandre på dette sent i kampen er idiotisk. For en som synes stats er viktig, går det hardt utover tastaturet når dette skjer Føler jeg må dele aggresjonen med dere. Noen som har opplevd dette? 6011588[/snapback] Har aldri opplevd det selv, men det skjer fordi mange "statspaddere" ikke vil ha dårlig win/loss ratio, derfor skifter de lag rett før slutt, slik at denne ratioen blir positiv. Helt utrolig hvor dumme folk kan bli
lonnj89 Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Helt utrolig hvor dumme folk kan bli 6011761[/snapback] så sant, så sant, har selv opplevd dette mange ganger
TheDarkListener Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Skjer hele tiden når jeg flyr. Hele motstanderlaget blir sure fordi jeg eier dem og quiter. Så blir jeg ramma av en friendly ku eller et eller annet og blir switchet over. Auto-balance er noe dritt, spesielt når den bytter deg over mens du er i live.
Joachricar Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Har skjedd meg og sykt mange ganger. men av og til virker det som om detkansje er de siste som kom innpå serveren som blir flyttet. fordi det pleier bare å skje i første eller andre runden jeg spiller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå