finnemann1 Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Har problemer med og skrive fra dos prgm da printer er tilkoblet via usb
Giddion Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 vel vel siden det er ditt første innlegg så skal jeg hjelpe deg.. selv om du har lagt innlegget på windows programmerings gruppen .. og der hører det jo ikke hjemme jeg kan desverre ikke hjelpe deg men jeg tror nok noen i windows forumet kan hjelpe deg.. ellers ha en fin dag.
finnemann1 Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Lever i den tro att forum er hjelp til selv hjelp. Og synes "duste" svar er noe kan du finne andre forum til.
kjetil7 Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Har ikke lest eller testet metodene, men et raskt søk på Google fikk fram disse framgangsmåtene: Print to a USB Printer from DOS in Windows XP Connecting an MS-Dos Application to a Printer on a USB Port How to print to a network printer from an MS-DOS-based program in Windows XP Vennligst prøv å post spørsmålet i riktig forum neste gang .
Anbefalte innlegg