morra Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 (endret) Ofte når jeg skal spille GTA: SA får jeg opp denne: Dette er selvfølgelig veldig irriterende når jeg har kjøpt og betalt spillet. Noen tips? Edit: Det er sannsynligvis ikke pga. riper i plata, da den har ytterst få av dem... Endret 29. april 2006 av morra
Humbug Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Hm rart. Du har ikke en starforceblokker eller noe innstalert som kan ha deaktivert spilleren. Dukker skiva opp i min datamanskin og sånt?
quakie Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Eller det kan være div cd emulator-software. Som f.eks, Daemon-tools eller Alcohol 52/100%. Prøv å deaktiver disse hvis du har de aktivert.
morra Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Skrevet 1. mai 2006 Hm rart. Du har ikke en starforceblokker eller noe innstalert som kan ha deaktivert spilleren. Dukker skiva opp i min datamanskin og sånt? 6010339[/snapback] Nei, har ikke det. Ser den i min datamaskin... Eller det kan være div cd emulator-software. Som f.eks, Daemon-tools eller Alcohol 52/100%. Prøv å deaktiver disse hvis du har de aktivert. 6010357[/snapback] Har ikke CD-emulatorer Skjer med meg noen ganger. Bare prøv igjen! 6018077[/snapback] Ser ut som om det funker oftere rett etter å ha kjørt CD-skuffen ut og inn en gang Takker for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå