Gå til innhold

Driver til nettverkskontroller?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har formatert maskinen og har et problem med at driveren til nettverkskontrolleren (som jeg antar er en USB-hub ting som overvåker systemet) ikke er innstallert.

Jeg har ikke dokumentasjonen på pcen lenger så jeg kan ikke gi noe navn på kortet.

Det er et PCI kort med 4 usb innganger/utganger og 4 lys som skal indikere status på maskinen.

Ikke mye info altså.

Håper noen har noen tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har formatert maskinen og har et problem med at driveren til nettverkskontrolleren (som jeg antar er en USB-hub ting som overvåker systemet) ikke er innstallert.

Jeg har ikke dokumentasjonen på pcen lenger så jeg kan ikke gi noe navn på kortet.

Det er et PCI kort med 4 usb innganger/utganger og 4 lys som skal indikere status på maskinen.

Ikke mye info altså.

Håper noen har noen tips!

6007731[/snapback]

Det kortet du snakker om er nok ikke en nettverkskontroller. Så vidt jeg husker så er det ikke det et USB-kort blir gjennkjent som. Dessuten trenger du som regel ikke driver til USB-kontrollere, i alle fall ikke på nyere operativsystem som for eksempel Windows XP. Jeg har selv et slikt USB/systemstatusovervåker-kort, og har aldri trengt noen ekstra drivere, hverken i XP eller Linux

 

Det kortet som du mangler driver til er et nok et nettverkskort eller et Firewire-kort (det finnes også flere nettverkskontrollere, men det er trolig ett av disse to du mangler driver til).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...