kaalaaker Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Eg har leita ei stund etter dette spelet, men har ikkje funne det. Det er et gammalt LucasArts spel. Noken seier det er det beste adventurespelet noken gang. Er det noken som har det og er villig til å selge det, eller veit kor eg kan få tak i det?
krizkriz Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 (endret) CDon.com skal ha det, men det står utsolgt. Regner med at de tar inn flere når de får bestillinger på det. Men det er best å høre med de først. Endret 29. april 2006 av krizkriz
oyvjak Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg elsker Grim Fandango. Det var det spillet som fikk meg til å like jazz og absurd poesi. Stemningen i det spillet er så utrolig fantastisk. Grafikken er ikke like imponerende når jeg spiller det nå, men det gjør ikke noe. En annen ting, min versjon krasjer ved et fast punkt når jeg spiller det i XP. Har ikke testet ut så mye, men det er kanskje verdt å nevne. Absolutt verdt pengene.
Khalifen Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg vet iallefall at en liten boksjappe i uttafor byen har det
Øssa Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Jævlig morsomt spill! "Cripes Eva! Just sign it youself will ya?!"
KayAU Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Eg kjøpte det for ei tid sidan (kanskje eit år eller to)...trur det var på Spiderman i Trondheim. Det er ei skikkeleg perle det her, håper du finn det. Kay
SwissChesus Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Jeg har det. Tatt ut av cover en gang, da jeg ikke fikk det til å funke bra under XP. //Swiss Endret 2. mai 2006 av SwissChesus
Øssa Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Kanskje det hjelper hvis du kjører det i windows 2000 mode?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå