Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'en restarer seg plutselig.


Anbefalte innlegg

Specs i signatur + XP home edition.

 

Problemet oppsto på TG etter at jeg hadde byttet vifte på skjermkortet etter a den gamle døde (byttet ikke kjølepasta fordi jeg ikke hadde noe å fjerne den gamle med).

Pc'en kan plutselig restarte seg uten grunn, kan ha spilt i flere timer og latt pc'en stå på en dag så kan det skje eller så gjør den det med en gang jeg har kommet inn i windows. Den kan restarte seg opptil 4 ganger etter hverandre og jeg får blåskjerm. Meldingene jeg får i blåskjerm er: bad_pool_caller, thread_stuck_in_device_driver og irql_driver_less_or_not_equal eller noe sånt. Disse kan varriere. Når jeg sender sånn automatisk melding til windows får jeg denne i sammenheng med thread stuck in device driver. Der står det jo at det er noe galt med skjermkortet, men det virker ikke sånn når jeg kan spille i flere timer uten at det skjer noe.

Jeg har søkt etter adware, spyware og virus flere ganger uten å ha funnet noe. Jeg har også kjørt memtest86+ med 10 pass uten noen minnefeil. Har nyeste drivere til skjermkort og windows. Strømforsyningen er OK.

 

SÅ HVA KAN PROBLEMET VÆRE OG HVA KAN JEG GJØRE?

 

Kan jeg ta den med til netshop og la de fikse det, jeg kjøpte pc'n ferdigbygd fra dem i høst.

 

EDIT: håper at dere skjønner hva jeg mener.

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...