Ingenting Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg har virkelig store problemer. Startet med at alle savefilene mine ble snud på hodet. Altså de første jeg savet er nå øverst. Med andre ord må jeg bla gjennom alle savefilene min hver gang jeg skal finne savepointet mitt. Et jævla slit egentlig. Slo meg til ro med at slik er det. Litt slitsomt å holde på slik, men det er verdt det. Nå derimot har noe nytt kommet. Deg går så jævlig treigt. Tar 1 sekund for hver savefil jeg skal bla igjennom. Jeg kan altså ikke bla fort igjennom savefilene mine for å finne den nye lenger. Sett at jeg har 60 til 100 savefiler. Det vil si at det vil ta meg over 60 eller 100 sekunder bare å finne savefilen min. Tenkte at nå hadde jeg fått det legendariske problemet med at man må slette disse filene på hardisken ved å holde inne A etter restart. Men jeg får ikke det til å funke. Sikkert gjort det 100 ganger snart og det funker ikke! De andre spillene mine er ikke slik.. Skjønner ingenting. Så nå har jeg foreløpig lagt bort Oblivion fordi det er for slitsomt å spille og for mye venting.. Spiller på 360! Håper noen kan hjelpe meg. Om ikke kan noen få kjøpe det av meg! Kanskje bytte?
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 (endret) Det er lista med savegames som er snudd på hodet? Isåfall kan du ha endret klokkeinnstillningen på X360'en, eller den har stått uten strøm en stund, og da resettes klokkeinstillingene. Det med at det tar så lang tid å gå nedover lista skjønner jeg ikke, men for all del, ser du det nødvendig med å ha over 60 savegames...? Endret 28. april 2006 av qoutor
aemil Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Nå vet ikke jeg det minste om 360'en, men man kan vel flytte filer rundt på harddisken? I såfall kan det jo være en idé å flytte en god haug av savegamene over i en annen mappe, og bare ha noen få savegamer i savegame-mappa om gangen. Hvis du en gang har bruk for en gammel save, er det bare å grave den frem fra mappa hvor du la alle de gamle, og da slippe å rote igjennom et titalls filer for hver gang du skal loade.
archongamer Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hadde akkurat samme problem på pc med at save la seg på bunn av lista. Hva som gjorde det vet jeg ikke, og det gikk i orden av seg selv etter en stund. Om du kun bruker quicksave kan det være et forsøk å legge et nytt savegame øverst. Oblivion skal da ikke ha problem med 60 savegames selv på 360?? Vet ikke hvor mange jeg har liggende etterhvert i min mappe (pc), men det er fler enn 60 ihvertfall.. Sliter innimellom med at det går veldig tregt inne i menyene, og selv etter å ha skrudd av joystick osv, hender dette fra tid til annen.. Virker som det kun er på visse quest eller områder det blir sånn, men tror dette mer er en bug, enn et maskinvareproblem. Prøv også som de andre sier å slett noen av savene dine og skru ned video options, se om det hjelper da. Problemer er til for å løses og når du gjør det venter et glimrende spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå