kimman Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hei. Nå har det pågått i snart 1 uke at jeg ikke får komme inn i Hotmail for å lese mailen min. Dukker bare opp sånn: "The page cannot be displayed".. Gmail funker helt fint, det samme med alle andre. Noen som vet hvordan jeg kan få det til?
Jordi Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Føler jeg har litt av samme problem, og åpner dermed ingen ny topic... Problemet her er at jeg akkurat nå åpnet en gmail! Endelig har jeg fått somlet meg til det, men da jeg logget ut, kom jeg meg aldri inn igjen... Prøver å sende passord til den andre mailen, men da får jeg bare svar at det ikke finnes noe adresse på den... Og prøver jegå gjøre om passordet derimot, får jeg et sykt spørsmål jeg aldri har hørt om engang! Noen som aner noen råd...?
Lightningwolf Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hei. Nå har det pågått i snart 1 uke at jeg ikke får komme inn i Hotmail for å lese mailen min. Dukker bare opp sånn: "The page cannot be displayed".. Gmail funker helt fint, det samme med alle andre. Noen som vet hvordan jeg kan få det til? 6002782[/snapback] Kan desverre ikke hjelpe deg, men hva skal du med hotmail når du har Gmail?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå