Gå til innhold

Sprøsmål til Qtek9100


Anbefalte innlegg

Starter i ny jobb på tirsdag, og får derfor velge en ny telefon. Pr.i dag har jeg en HP hw6516.

Jeg har hatt den i ett år, og tastene er så slitt at de nesten ikke kan skrives på. I tillegg så hater jeg at når man skal skrive ÆØÅ så må man trykke så mange tastekombinasjoner for å få de frem.

Kameraet er helt ubrukelig.

 

Derfor står nå valget mellom en Nokia 9300 eller en Qtek 9100.

 

Har Qtek'en æøå som taster på tastaturet? Kan man dytte inn mere minne i qtek? Hvilken brikker brukes?

Fungerer kameraet greit? Noen minuser med dingsen?

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Qtek i jobben, regner med at det er den du snakker om, har iallefall fullt tastatur.

 

Den har ikke æøå.

Den bruker MiniSD minnekort, så man kan ha i mer ja.

Kamera er helt ok, litt tregt, helt ok bilder.

God skjerm da!

Men en treg telefon!

Synes den er litt dum å navigere i jeg, greit nok med touch skjerm, men synes ikke tastene fungerer godt nok til navigering hvis jeg ikke bruker touch-skjermen.

Småe taster på tastaturet også :-) Men det er jo ikke så rart, det er jo ikke den største karen =)

 

Jeg hadde ikke hatt den hvis jeg ikke hadde fått den, for å si den sånn.

Vil du ha en telefon med Windows Mobile, så kan du vel bare velge den.

Lenke til kommentar

Du har jo alternativet Qtek S200, men er den som S100 så er det litt knotete med å finne aøå hvis du bruker "vanlig modus" og ikke T9.

 

Har også hatt 9100 og jeg opplevde den som en veldig bra arbeidstelefon. På slike terminaler er ikke kamera det viktigste, føler jeg, men heller bruksområdet. Jeg er ikke sikker på hvilken jobb du skal begynne i, men jeg vil bare si at det er et veldig bra arbeidsverktøy.

 

Med oppdateringer finner du æøå ganske enkelt med å holde inn symbol knappen ("en dott") og ønsket tast på tastaturet, hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Edit: Noe tillegg om tastaturet.

Endret av hermando
Lenke til kommentar

Var på butikken idag og fikk sett litt på den.

Ser faktisk veldig greit ut med den funksjonen med å bare trykke en tast og så Æ, Ø eller Å. Ligg enklere enn med HP iPaq HW6516.

Kameraet er greit å ha, for å ta og sende ett og annet bilde fra telefon til telefon.

For skikkelige bilder har jeg en Ixus, som gjør jobben greit.

 

Tror jeg kjøper en slik 9100. Virker greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...