archongamer Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 (endret) Etter et tresiffret antall forsøk, begynner jeg å bli frustrert.. Er inne i hulen og skal bruke spells på en stolpe. Har funnet boka, og fyren har oversatt det for meg. Har forstått det slik at man skal kaste de 4 forskjellige han nevner, men jeg fatter bare ikke hvordan?? Noen som har gjort denne og kan gi meg noen tips? Edit:Leif... Endret 27. april 2006 av archongamer
FredrikFtw Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 I rommet før er det en kiste, i den ligger formlene du trenger. Kast spellsene han sier du skal bruke i en viss rekkefølge (Tror det var fire-frost-damage magicka-fortify magicka?) så kommer en dør til syne.
Gunnar B Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Du må kaste 4 spells på stolpen,fire,frost,forthfy magick og damage magick.
archongamer Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 I rommet før er det en kiste, i den ligger formlene du trenger. Kast spellsene han sier du skal bruke i en viss rekkefølge (Tror det var fire-frost-damage magicka-fortify magicka?) så kommer en dør til syne. 5999277[/snapback] Kista visste jeg om, og mener da jeg har gjort den rekkefølgen også, men skal stikke å sjekke.. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå